|
Windows_kopiere udvalgte kolonner fra PDF |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 289 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvorfor blive personlig ? Nej, det er heller aldrig lykkedes for mig, så den bemærkning skulle jeg nok have undladt. Men det er da godt, at du er så klog, at du tilsyneladende har så stor viden om det, at kan gøre mig opmærksom på min fejl.
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Det er absolut ikke for at være personlig, men tænk hvis der var nogen som fandt denne tråd og ikke kunne vurdere om fejlen bestod i om de havde installeret en Mac version af programmet på deres Windows?
![]() |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 289 |
||
Det er da helt bestem i orden, at gøre opmærksom på en fejl, men du havde jo kunnet nøjes med den ene af dine sætninger
De der læser tråden skal jo heller ikke gerne få opfattelsen af, at det ikke er at nedgøre nogen, når du skriver: "Man bør afholde sig for at udtale sig om ting, når man åbenlyst har så lille en viden omkring dem." Men det kan du sikkert ikke se - for du vil helt sikkert aldrig komme til at skrive noget forkert. Jeg slutter her, for ikke at spolere tråden yderligere.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |