|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lasse123 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2008 Sted: Czech Republic Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 09-Juli-2008 kl. 18:01 |
Hej, jeg har brug for noget hjælp til min ''Windows media player''. Mit problem går ud på at jeg ikke kan på Media Player til at afspille i FULD skærm.
Her under kan i se hvad jeg mener. http://img413.imageshack.us/my.php?image=udklipdz4.jpg Videoen bliver simpelhent ikke strækt ud, men forbliver i centrum af skærmen. Håber der er nogle som vil hjælp mig med mit problem. Hilsen Lasse Højlund Redigeret af Lasse123 - 09-Juli-2008 kl. 18:02 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Du kan højreklikke inde i billedet og vælge hvordan MP skal håndter din video, om den skal strække den til vinduet osv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |