recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - windows mobile 6,5 (SE)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwindows mobile 6,5 (SE)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Emne: windows mobile 6,5 (SE)
    Sendt: 02-August-2010 kl. 20:31
Jeg har opgraderet min SE X2 med "nyeste" windows mobile 6,5.... hvilket der faktisk kører noget bedre end det gamle win system... så er det stadig ikke værd at skrive hjem om.. syntes jeg.. ikke desto mindre er det hvad jeg har pt Wink
 
Dog har jeg det problem at jeg ikke kan finde ud af og ændre "synligheden" af teksten i feks e-mail og sms beskeder.. den er fint andre steder.. nogle som ved hvor man ændrer det i win mobile 6,5?.. jeg kan godt finde ud af at ændre tema osv under startskærm..
problemet er ikke når man ser besked eller mailoversigten som headere men først når man er gået ind på den, så ser det ud som om teksten bliver faded ud i baggrunden og bliver sværere at læse.. kontrasten mellem tekst og baggrund er for svag. kan ændre lidt på dem i de forskellige profiler men ingen syntes jeg er gode nok..
Mvh

René
Til top
dkwolf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 10:03
hmm så det er selve skrift typen du vil ændre? Dette er vist ikke noget man lige kan ændre, men hvis man er heldig er der måske en registry hack man kan bruge til det. Kan se hvad jeg lige kan finde.
Thomas

Samsumg LE-40R87 40"
Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod)
Sony BDP-S550 Blu-Ray
Sony DG820 receiver
5.1 Gale Junior højtaler system
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 16:10
ok, en anden ting når en samtale afsluttes.. dvs opkalderen lægger røret på.. kommer der lige 3 dut-dut-dut ud af den store højtaler på telefonen.. det har den aldrig gjort før.. dvs først efter upgrade til winmob 6,5... gudved hvor man slår det fra.. hvis man overhovedet kan 
Mvh

René
Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-November-2009
Status: Offline
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 16:41
Det ligger vist under Indstillinger -> Lyde og meddelser -> Meddelelser
Til top
dkwolf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

ok, en anden ting når en samtale afsluttes.. dvs opkalderen lægger røret på.. kommer der lige 3 dut-dut-dut ud af den store højtaler på telefonen.. det har den aldrig gjort før.. dvs først efter upgrade til winmob 6,5... gudved hvor man slår det fra.. hvis man overhovedet kan 


Jeg kan ikke lige finde nogen registry hack til at lave skrift typen om, desværre.
Men en mulighed er at finde en anden ROM og smide på som bruger en bedre skrift type.
Thomas

Samsumg LE-40R87 40"
Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod)
Sony BDP-S550 Blu-Ray
Sony DG820 receiver
5.1 Gale Junior højtaler system
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 20:10
dkwolf: jeg fandt ud af en profil hvor problemet kun er træls når man står på den meddelelse og skal læse.. så er den highlightet.. og derved er kontrasten lidt mindre og sværere og læse.. så hvis man blot kunne reducere den highligt ville problemet faktisk være løst for mig
Mvh

René
Til top
Kimbo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2005
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2010 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

ok, en anden ting når en samtale afsluttes.. dvs opkalderen lægger røret på.. kommer der lige 3 dut-dut-dut ud af den store højtaler på telefonen.. det har den aldrig gjort før.. dvs først efter upgrade til winmob 6,5... gudved hvor man slår det fra.. hvis man overhovedet kan 
 
Den fjernes her:
 
When the call ends there is also a sound. A anoying "beep beep beep"...
Registry: HKLU\\ControlPanel\Sounds\CallDrop\Sound = *none*
Registry: HKLU\\ControlPanel\Sounds\NetWorkDrop\Sound = *none*
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2010 kl. 11:22
på min ligger det under lyde og meddelelser -> meddelelser - også er her en popop med forskellige indstillingsmuligheder
jeg kunne ikke ummidelbart finde nogle med ovennævnte sti 
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu