|
Windows nøgler - billigt |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://www.amazon.co.uk/Microsoft-Windows-Pro-bit-ESD/dp/B00L13X6QA/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1447190254&sr=8-4&keywords=windows+10+pro
Virker lidt billigt dog... ESD = Electronic software download ? :-) Redigeret af Pade2204 - 10-November-2015 kl. 22:19 |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
|
Så ja, det tager lang tid og er træls.
![]() |
||
![]() |
||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
|
hehe, jo tak, men nej :-) |
||
![]() |
||
mortenls ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
|
Jeg tror ikke e-gear er en gråzone, jeg har købt office pakken der, og det gav ikke nogen problemer. De benytter måske parallelimport, hvilket ikke er en gråzone, dette er ganske lovligt. Der mangler lidt en udybning af hvad der menes med gråzone.
Du kan købe Windows 8.1 Pro til 839, og så lave en opgradering til 10. Alternativ til at gå hele vejen fra 7. Redigeret af mortenls - 10-November-2015 kl. 22:53 |
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
|
En clean Windows 7 kræver omkring 170 opdateringer før den er oppe i gear, det tog mig det meste af et par dage at installere sidst. Men hvis du har tålmodigheden er Windows 7 vist det billigste i ren indkøb.
|
||
![]() |
||
mortenls ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
|
Mente nok at jeg havde læst dette. Du kan blot bruge en Windows 8 eller 7 key. Du behøver ikke længere at gå hele vejen.
https://www.thurrott.com/windows/windows-10/6815/microsoft-will-now-let-windows-10-upgraders-use-windows-7-8-or-8-1-product-key-to-activate Redigeret af mortenls - 10-November-2015 kl. 23:07 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Jeg har købt et par ting hos dem, og det virker bare. Hvis du får brug for support, så er de hurtige, og altid villige.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
|
Smid den download ud og download igen, når Threshold 2 (TH2) er frigivet. Det er først fra TH2 at man kan bruge Windows 7/8/8.1 licensnøgler til installationen, ellers skal man først opdatere en Windows 7/8/8.1 før man kan lave en ren installation. De fleste sites forventer at TH2 bliver frigivet i denne uge. Jeg er ikke sikker men vil tro, at man kan downloade TH2 umiddelbart efter frigivelsen herfra: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 ISO-erne kan derimod godt blive et par dage forsinket. |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
|
Jeg har heller ikke oplevet problemer, når jeg har købt software ved e-gear.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
Der er folk, der sælger Windows 10 licens til 150 kr. se her:
"Det, der undrer mig i denne sammenhæng er: hvorfor koster en Windows licens omkring Kr. 1.500,- hos en dansk detail forhandler, når man kan købe den for Kr. 150,- på ebay? Hvor forsvinder differencen hen? Jeg har vel ikke gjort noget ulovligt (uhadada..)? Eller værre endnu, er jeg blevet snydt af en af de hersens mørklødede udlændinge, der huserer på interwebben?"
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Mange tak for jeres input.
Godt at høre at e-gear er til at stole på. Jeg undrer mig dog stadig lidt over der ikke er så mange alternativer for digital køb af licensnøgler. Jeg ved at TH2 muligvis kommer i denne uge - mener WinBeta skrev 10. november, så hvis Microsoft kender til bagerens fødselsdag, kommer den nok idag :-) |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
E-gear er da dyre. Jeg har købt en Win 8.1 Pro for 25 £ på e-bay.
Det er 265 kr. Den er opdateret til Windows 10 og aktiveret. Og med Pro versionen kan man selv bestemme hvornår og hvilke Windows updates der skal hentes.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |