|
Windows opdatering hver dag?? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Maj-2015 kl. 07:21 |
Hej.
I det sidste stykke tid (over 1 uge tror jeg), har der hver dag været en Windows opdatering. Så hver dag når jeg skal slukke computeren, så er der en opdatering på sluk computeren knappen. Kan det være rigtigt? Er der andre der har oplevet det samme?? Jeg har Windows 7.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej
Check i dit system log (Eventviewer). Her kan du se hvilken opdatering der installeres. Det er nok den samme der inst, da inst. fejler. |
|
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
Download og installeret Windows update Readiness tool http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=3132
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med at slå automatisk update fra og så selv gøre det manuelt den 2. tirsdag hver måned når der frigives nye updates.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kan jeg godt lide at der er automatisk opdatering.
#fiskerendk; Prøvede det, men fik at vide at den opdatering eller program ikke kunne installeres. Så kiggede jeg i Windows Update - og nu tror jeg måsek jeg ved hvad det var. Måske det var skype opdateringen. Fordi jeg har indstillet skype til ikke at opdatere, da de nyere opdateringer er/var dårligere end de gamle versioner - så jeg installerede en ældre version af skype og slog automatisk opdatering fra i skype. Så det kan være det. Men jeg synes det er lidt mærkeligt at Skype ligger under vigtige opdateringer og MSE under valgfrie. Hvilke opdateringer ville I mene at jeg skal installere?? MSE ville jeg selv mene - hvad med alle de windows opdateringer, der af en eller anden mærkelig grund ligger under valgfrie?? |
|
Thorvald. |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har en Windows XP som gør det samme. Ja, jeg troede heller ikke at XP blev opdateret mere. Det sker når den: 'Installing Windows Malicious Software Removal Tool - April 2015 (KB890830)' I Event Viewer viser den: 'Windows Update Agent - Installation - 17' eller 19 Så prøvede jeg at lave en Manual Update: 'Windows Genuine Advantage Validation Tool (KB892130) were NOT Installed.' Når jeg prøver at 'Review your Update History' viser den 13 gange 'Windows Malicious Software Removal Tool - April 2015 (KB890830) - Status OK' og så 6 gange: 'Windows Malicious Software Removal Tool - April 2015 (KB890830) - Status NOT OK' Så de første 6 gange den prøvede er det gået galt, men de sidste 13 gange burde det være gået godt. Er der nogle af der jer der har en ide? Hilsen Carsten. |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Denne opdatering mislykkes:
Opdatering til Windows 7 til x64-baserede systemer (KB3048761) Installationsdato: 05-05-2015 21:37 Installationsstatus: Mislykkedes Fejldetaljer: Kode 800F0902 Opdateringstype: Valgfri Installer denne opdatering for at løse problemer i Windows. Hvis du vil have vist en komplet liste over problemer, der er inkluderet i denne opdatering, kan du se den tilknyttede artikel fra Microsoft Knowledge Base for at få flere oplysninger. Når du har installeret elementet, skal du muligvis genstarte computeren. Flere oplysninger: http://support.microsoft.com/kb/3048761 Hjælp og support: http://support.microsoft.com Mvh. Thorvald.
|
|
Thorvald. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Funktioner
Tak(0)
|
"Opdateringstype: Valgfri"
Marker at du ikke gider at have den opdateret - så er den ged barberet. Klaus |
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alt, undtagen Skype, har jeg taget - har ikke brug for Skype, så denne er skjult. Men ellers alt andet. Selv de valgfrie, da nogle af dem er fejlrettelser og andre er forberedelser til den gratis opgradering til Windows 10, så denne opdatering skulle glide noget lettere ned. Efter, hvad jeg har læst mig til på det engelske Windows-forum.
Har dog somme tider haft et heftigt bøvl med at få den til at æde opdateringerne!! Fandt så ud af, at jeg kunne få den til det, ved at når den lige akkurat har startet selve installationen, så laver jeg selv en genstart, ved at højreklikke på Startknappen, og så Genstart - så skal den nok tage dem. Vent, mens den downloader optateringerne... Vent, mens den forbereder installationen... LIGE, når den har startet selve installationen, så genstarter jeg!
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Tænker du på den opdatering som mislykkedes (og som måske mislykkes hver dag)? Men hvad er det for en opdatering - nogen der ved det?
|
|
Thorvald. |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Thorvald - Det står i det link du selv har skrevet:
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg læste det, men synes ikke jeg blev klogere af det. Derfor spurgte jeg...
|
|
Thorvald. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |