|
Windows Phone mobil idag? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok. Ærgeligt nok, idéen var ellers god nok.
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Windows phone har de lagt i graven, så det er ikke længere en mulighed...
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7697 |
Jeg fortryder lidt at jeg gav min Nokia Lumia 920 (tror jeg den hed) væk i sin tid. Men den var nu under alle omstændigheder måske for stor og klodset til min smag. Men ellers var den meget udmærket. Men kan man få en ny Windows Phone idag, eller findes de ikke mere? Jeg har ikke de store krav til en mobil. Den skal mest af alt blot kunne sms's og ringe / modtage opkald. Ret meget andet har jeg strengt taget ikke brug for. Men de fleste mobiler idag kan jo meget mere, så det er selvfølgeligt også fint nok. Jeg kigger også på Nokia's mobiler som erstatning for min nuværende Nokia X3-02.5, som er ved at være udtjent. Måske 5.1, 7.1, måske en "plus" model el.lign.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |