|
Windows Vista - hvor finder jeg det? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, glem det! Du kan næsten ikke ramme værre valg end Vista. XP er det eneste reelle alternativ. Men hvis hardwaren er så elendig, så må jeg erkende, at jeg tror jeg nok jeg ville vælge at opgradere det, hvis muligt, eller trampe på det og smide ud. Ikke engang give det væk kan anbefales, udover man overlader "lorten" til en anden. Men jeg er også stok konservativ, når det kommer til computere.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Jeg ville nu ikke engang vælge at køre Windows XP med 512 MB ram.
Men bortset fra det, så skal Windows XP bare dø! - Et styresystem uden sikkerhedsopdateringer og med adgang til nettet er en tikkende bombe for alle os andre.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19564 |
|
For 3800 kroner er man godt kørende, men nyt styresystem og en lille slat RAM:
http://www.aldi.dk/aldi_multimedia_pc_48_5_4280_16142.html Klaus |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Har ikke lige fanget den med 512mb RAM.. I såfald, så ville jeg overveje DOS.
Enig det principielt er en skidt løsning med et ikke opdateret OS, (mindre mig om min gamle far har rykket i mig nogle gange, for at få udskiftet hans XP
![]() |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|
Hehe Dos.5.1 PLUS Win.3.11. Serious : Nok som Kander Og CyberG skriver xp, er Obsolete på samme måde som de 2 ting jeg nævner først.
|
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
640 KB burde være nok til alle...
![]() |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |