|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lunapark ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
![]() Sendt: 14-November-2009 kl. 16:32 |
Hejsa
Jeg står over for at skal indkøbe/bygge et HTPC med tilhørende Viasat... Har jo læst omkring fireDTV, T-Rex-cam og dragon cam... Men hvad anbefales af det sidste nye, af folk som har det kørende?? Altså af tv-tuner og cam ?? Jeg regner med at Windows7 skal være styresystemet, men hvordan er det nu med flere tunere på det ? Har Windows7 snart fixet, så jeg også kan få Kanal4, Kanal5 og 6'eren fra enten Boxer eller Canal Digital? Håber på at høre noget om nogle erfaringer....
|
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Emnet er oprettet i det forkerte subforum.
Titlen på dette forum er: Hardware & software, men ikke HTPC
Emnet hører i stedet til i dette subforum:
Microsoft Media Center, MCE og HTPC Media Center (MCE) og Home Theatre PC Redigeret af HTPC - 14-November-2009 kl. 22:42 |
|
![]() |
|
lunapark ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Ups.. sorry.
Mon ikke en moderator kan flytte det.. |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Jo det regner jeg med, jeg har rapporteret det til moderator.
Men mht. til dine spørgsmål, så har firmaet Digital Everywhere som producerede FireDTV "lukktet hele butikken ned", så du får måske svært ved at finde en FireDTV / FloppyDTV tuner til slag.
Redigeret af HTPC - 14-November-2009 kl. 22:50 |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Hejsa
Jeg har beskrevet en mulig løsning her : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69820&title=viasat-p-mediecenter-sdan
Et andet forslag kunne være at du anskaffer en dreambox og så bruger dvblink til at hente kanalerne ind i 7mc eller hvilket mediecentersoftware du nu vælger.
Det skal dog understreges at Viasat's HD kanaler KUN kan ses via deres originale bokse.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |