|
Windows8 Metro... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2014 kl. 17:59 |
Hvordan undgår jeg, at min fine, nye Windows8-maskine hele tiden skifter tilbage til gl. dags skrivebord? Kan dette ikke ændres nogen steder?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke lige fundet det... Den kan da vise Metro ved opstarten - jeg må rode videre....
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Med mindre dine applikationer er Metro certificerede. Så vil den jo kravle tilbage til skrivebordet når du skal køre en applikation.(med andre ord - en hvilken som helst gammel applikation vil sørge for du arbejder på skrivebordet, da den ikke kan finde ud af andet) Den eneste måde du kan undgå det på, er sådan set ved udelukkende at hente applikationer gennem MS App store.
|
|
![]() |
|
Så er det nok derfor. Fx Google Chrome, scannerdriver, og Word skulle jo hentes "udefra".
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
ja - så går de selvfølgelig i "skrivebordsmode". Der er ikke nogen muligheder før de er "metrokompatible"
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Chrome kan sættes til metro oppe menuen i højre hjørne. Klik på genstart i metro
|
|
![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |