recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WinTV PVR 500 bruger kun én tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWinTV PVR 500 bruger kun én tuner

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jfrost Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2006
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2006 kl. 09:11
Jeg bruger også Nvidia´s Purevideo dekoder, men jeg må helt ærligt indrømme, at jeg ikke forsår, man skal acceptere en forringelse i billedkvaliteten, når man bruger fladskærm. For 5  år siden, var det måske rimeligt :-) . Kan det virkelig være rigtigt, at Hauppauges TV-tunere ikke kan gøre det bedre?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2006 kl. 20:16
Mja.. Jeg ved det ikke. Jeg er ihvertfald ikke imponeret over den tuner der er brugt det i her kort, det er helt sikkert.
Til top
jfrost Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2006
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2006 kl. 09:51

Jeg har nu via et amerikansk supportforum fundet ud af, at Hauppauge har brugt to forskellige typer tunere i PVR 500 – Philips og Samsung. Samsung er der problemer med, men Philips kører godt. Se http://forums.snapstream.com/vb/showthread.php?t=33675 

Ifølge forum´et har Hauppauge ombyttet adskillige kort for utilfredse brugere, og det har givet dem et væsentlig bedre billede.  

Jeg har tjekket og tunerne i mit TV-kort er at typen Samsung. Derfor henvender jeg mig nu til Hauppauge.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu