|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jfrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Jeg bruger også Nvidia´s Purevideo dekoder, men jeg må helt ærligt indrømme, at jeg ikke forsår, man skal acceptere en forringelse i billedkvaliteten, når man bruger fladskærm. For 5 år siden, var det måske rimeligt :-) . Kan det virkelig være rigtigt, at Hauppauges TV-tunere ikke kan gøre det bedre?
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Mja.. Jeg ved det ikke. Jeg er ihvertfald ikke imponeret over den tuner der er brugt det i her kort, det er helt sikkert.
|
|
![]() |
|
jfrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Jeg har nu via et amerikansk supportforum fundet ud af, at Hauppauge har brugt to forskellige typer tunere i PVR 500 – Philips og Samsung. Samsung er der problemer med, men Philips kører godt. Se http://forums.snapstream.com/vb/showthread.php?t=33675 Ifølge forum´et har Hauppauge ombyttet adskillige kort for utilfredse brugere, og det har givet dem et væsentlig bedre billede. Jeg har tjekket og tunerne i mit TV-kort er at typen Samsung. Derfor henvender jeg mig nu til Hauppauge.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |