recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wireless fra WD TV LIVE til router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwireless fra WD TV LIVE til router

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6507
Direkte link til dette indlæg Emne: wireless fra WD TV LIVE til router
    Sendt: 14-Februar-2010 kl. 20:56
Hvis jeg nu har en WD TV LIVE boks og en tilsluttet ekstern harddisk til boxen kan jeg så bruge en af de her tre, hvis jeg vil bruge det trådløse netværk.

D-Link RangeBooster N USB Adapter DWA-140

D-Link Wireless N 150 USB Adapter DWA-125

D-Link Xtreme N Duo USB Adapter DWA-160

jeg har en d-link DIR-655 som router......

Hvis man nu har en shared folder, kan man så tage ting fra den folder via sin wd tv live og flytte over til den eksterne HD ??

LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2005
Sted: Denmark
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2010 kl. 00:33
Hvor vidt de virker med en WD TV Live er jeg ikke i stand til at svare på eftersom jeg ikke kender dem. Dog ville jeg på specifikationerne fra edbpriser.dk vælge en DWA-160, da det er den eneste der står understøtter brug af både 2,4 GHz båndet og 5 GHz båndet. Det har betydning eftersom der normalt er klart mindre støj på 5 GHz båndet, hvilket normalt medfører mere stabile og hurtigere forbindelser.

Hvis du har muligheden vil jeg klart forslår en kablet forbindelse til en medieafspiller, da transmission er audio og video er ekstremt følsomme over for forstyrrelser. Selvom de kan formindskes vil en kablet forbindelse stadig være mere stabil.
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720
Oppo BDP-80
RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware
Sony Xperia Z3
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2010 kl. 08:50
DWA-140 er vist nok den eneste der står på WDTV´s godkendte liste.

og så længe den er N så har du ikke brug for 5ghz båndet for at kunne trække video, DIR655 kører kun 2,4ghz, men levere 7-8mb/sec på det bånd.

Personligt ville jeg holde mig til godkendt af Western Digital men kan være DWA-160 er kommet på listen siden.
Til top
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2005
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2010 kl. 09:42
Man har som sådan ikke brug for 5 GHz båndet, men mindre støj er altid godt for trådløse forbindelser.
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720
Oppo BDP-80
RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware
Sony Xperia Z3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu