|
Wireless IHC signal forstyrrelse |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tak! Jeg må prøve om jeg kan undgå kanaler på den frekvens.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5035 |
https://da.wikipedia.org/wiki/ISM-b%C3%A5nd
hvor der kan ligge alt muligt, som kan genere, ![]() Redigeret af JørgenT - 11-November-2021 kl. 22:09 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 18940 |
![]() |
|
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
Hej
Jeg har en relativ stor IHC wireless installation men kæmper med udfald, hvor knapper ikke reagerer. Batterierne er ok og signalstyrken er også. Jeg tænker om mit WIFI (Ubiquity access points og UDMP) forstyrrer. Nogen der kender hvilken frekvens IHC kører på så jeg kan styre uden om det med kanalopsætning i UDMP? mvh Claus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |