recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wireless N til PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWireless N til PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Viftrup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: Wireless N til PS3
    Sendt: 13-August-2008 kl. 10:05

Hvis nogen har behov for en hurtigere trådløs løsning til PS3 end det indbyggede Wireless G - f.eks. hvis du vil streame HD film fra en Synology eller Qnap NAS - så overvej denne dims fra Linksys

http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2& childpagename=US%2FLayout&cid=1175239647577&pagename =Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

Den kan godtnok ikke købes i Europa, men den kan købes på ebay og den virker helt perfekt, hvis man altså har en Wireless N Router eller AP.

Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2008 kl. 15:43

Hmmm... har endnu ikke oplevet at det indbyggede wireless i min PS3 var for langsomt...

Er det noget I andre har problemer med?

Til top
Gauze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2007
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2008 kl. 21:00
Nixen bixen. Min D-Link DIR-655 router sparker røv!
Til top
skovsborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-December-2007
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2008 kl. 07:40

Jeg har også en D-Link DIR-655, men oplever af og til lag i f.eks. FIFA 08 også selvom jeg og modstanderen har 3 grønne streger ved forbindelsen.

Udover det tager det også af og til  laaaang tid at hente updates til min PS3. Det går meget hurtigere på min PC. Måske at det har noget at gøre med at flere henter updates på Playstation netvork direkte fra PS3 ?

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2008 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af Krjstoff Krjstoff skrev:

Hmmm... har endnu ikke oplevet at det indbyggede wireless i min PS3 var for langsomt...

Er det noget I andre har problemer med?

Prøv at stream lidt HD film/materiale, så vil du se PS3éren gå i knæ  wireless 54mbit er ganske enkelt ikke godt nok til dette.

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2008 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af skovsborg skovsborg skrev:

Udover det tager det også af og til  laaaang tid at hente updates til min PS3. Det går meget hurtigere på min PC. Måske at det har noget at gøre med at flere henter updates på Playstation netvork direkte fra PS3 ?

Måske er problemet centralen som du er koblet op på, så hvis du bruger internettet samtidig med dine andre naboer på centralen, så kører det ikke optimalt

Nah.. det er skam ikke tilfældet i noget af situationerne..
Tror mere du skal tænke på om din trådløse løsning er den rigtige løsning, prøv du med et kabel og sammenlign det. Så bør du se forskel.
Hvis ikke ligger fejlen jo hos din ISP.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu