|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() Sendt: 15-Januar-2009 kl. 12:49 |
Wireless Lan Router hvad for en skal man vælge...!??
nogen der kan komme med foreslag.. jeg har ps3 ,wii , pc, sqeeze box Hvad for en er god og sikker at bruge, som ikke er for dyr..køber gerne en brugt... Henrik Redigeret af henrik-t - 15-Januar-2009 kl. 12:51 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Bump
Slet ingen der kan hjælpe mig.. Henrik Skal ha trådløst netværk, da jeg ikke gidder ha alle de kabler liggende.. |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Den her kunne da sansynligt dække dit behov... http://www.dustinhome.dk/pd_5010116524.aspx For at være sikker, kræver det at du aktivere WPA2 kryptering... |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Min favorit er denne
Fordele: Der kan tilkobles Harddisk Der kan tilkobles Webcam Den kan håntere torrents(uden en pc skal stå tændt) FTP server Sambaserver (Linux til Windows Shares) HTTPD server support( Basal Webserver) Printserver(Bruger Jetdirect standarden. Usb printer kan tilsluttes direkte til router hvilket er fedt med trådløst.) Wireless N Rækkeviden er god Pris vs funktionalitet Mimo Der findes meget custom firmware, og kan faktisk hoste en Slimserver(dog nok langsom) Ulemper: Ingen Gigabit... Review... Redigeret af Patriarken - 16-Januar-2009 kl. 05:08 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det er vel uden betydning, man tilslutter bare en Gigabit switch, kunne være denne Men den ser ellers smart ud, den router! |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Super kigger på det hele andre er stadig velkommen til at komme med emner..
Henrik |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Bruger selv denne http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=315923&am p;searchArea=products&Soegeord=dir%2D655 Bl.a sammen med en Squeezebox Duet, Slingbox, ... |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Så vil jeg da foreslå den gode gamle svinger Linksys WRT54GL (eller en af de ikke-nye G-modeller), som måske også kan skaffes billigt nogle steder - og så lige moddet med en alternativ firmware, som eks. dd-wrt. Se her:
Link til WRT54GL hos edbpriser Jeg har brugt denne med DD-WRT firmware i 3-4 år nu og det kører supergodt og stabilt. Har SqueezeBox, PCH, VOIP, NAS samt stationære og bærbare PC'er koblet på - men så er der også en (Linksys) Gigabit Switch koblet på for at få høj hastighed mellem de enheder, hvor dét er vigtigt. /Tommy Redigeret af tipsen - 15-Januar-2009 kl. 20:44 |
|
![]() |
|
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Alternativ til ovenstående Linksys er Buffalo WHR-HP-G54 den kører fortrinligt med dd-wrt og så er der ekstra forstærker på antenne del som skulle give lidt ekstra rækkevidde. Jeg har brugt den de sidste par år og har aldrig oplevet at den "hang".
personligt holder jeg mig LAAANGT fra D-Link af bitter erfaring med diverse routere og AP's der skal genstartes hver anden øjeblik for at virke. kender dog ikke stabiliteten på deres draft-N serier. Asus modellen der er foreslået lyder også rigtigt god, og kan den køre dd-wrt ville jeg også overveje den Redigeret af Spunk - 15-Januar-2009 kl. 21:11 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja og jeg har en Ford T til salg, nogen der er interesseret? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
Ford T ...?????
|
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Der er sgu da ingen i dag der investerer i en 54g løsning, det svarer til at købe en gammel bil (f. eks, en Ford T) En 802.11n router/accespoint er vel minimum i dag
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |