|
WMC finder ikke alle kanaler fra HDHR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Happymannn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2013 kl. 20:59 |
Hej.
Køre med WMC og HdHomerun via Stofa. Har lige haft en kanal omlægning hos Stofa og manglede nogle kanaler. Kørte derfor (som flere gange før) en kanal-scan på HdHomerun setup der fandt alle kanaler (kan se alle kanaler via Quick-tv). Problemet er nu at når jeg køre scan i WMC, finder WMC kun ca 50% af de kanaler der er tilgænglig i HdHomerun/Quick-tv. Søgning i WMC: "Konfigurer Tv-signalet" - Region:Danmark" - "Postnr.6700" - "Antenne" - (WMC finder fint de 2 tunere - "Digital antenne DVB-T, manual opsætning, antenne, digital, 2 tuner.). WMC søger så og finder 106 kanaler(en masse kodede), men altså kun ca godt halvdelen af de frie kanaler. Mangler bla. Discovery, kanal 4. Alle de forskellige DR og TV2 prg er der fint. Nogen der har et løsnings forslag til hvad det er jeg gør galt??? Synes ikke jeg har ændret noget fra de andre gange jeg har scannet efter nye kanaler. ![]() Redigeret af Happymannn - 11-April-2013 kl. 21:41 |
|
WMC Win7 64,WHS,WDTV-live,Samsung PS50C7705,Philips 42PF9966
|
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg bruger godt nok HDhomerun - men skal også afsøge nye kanaler efter omlægningen. Manglede bl.a. TV3 HD
i HDhomerun Setup : husk under advanced at tilvælge Virtual Channel Table mode: InjectNITSDT |
|
;o)
|
|
![]() |
|
Happymannn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MANGE TAK for hjælpen. Det var lige det der manglede. ![]() Havde faktisk læst om det på HDhomerun tråden, men havde den tro at det kun var via yousee man skulle omstille InjectNITSDT. Sjovt nok har jeg i flere år nu kunne bruge "auto", men den går altså ikke mere hos Stofa. Takker og bukker |
|
WMC Win7 64,WHS,WDTV-live,Samsung PS50C7705,Philips 42PF9966
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |