|
WMC kan ikke finde kanaler |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bluesman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal åbne en port i Win8 Firewall så funker det.
Jeg har selv WMC kørende på Win 8 lige nu.
|
|
![]() |
|
Kalle Ferm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2008 Status: Offline Point: 111 |
Nå da! Tak for det.
Kan du uddybe en smule?
|
|
![]() |
|
Bluesman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Control Panel \ All Control Panel Items \ Windows Firewall \ Allow an app or feature through Windows Firewall \ Change Settings \ Allow another app... i vinduet der kommer frem vælger du så Windows Media Center |
|
![]() |
|
Kalle Ferm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2008 Status: Offline Point: 111 |
Har forsøgt dit forslag, det virkede desværre ikke.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Jeg tror det er et driverproblem. Installerede selv Hauppauge DVB-T stick helt uden problemer. Forskellen er at jeg bruger Win 8 / 32 bit så det ser ud til at:
Driverne virker ikke til win 8 generelt eller Det er et win 8 / 64 bit problem Jeg selv kunne aldrig finde på at installere 64 bit, da jeg kun har oplevet bøvl med det. Ikke en gang Microsoft Office i 64 bit versionen fungerer
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Ja, det gætter jeg også selv på.
Kører dog Win7 64 i dualboot og her fungerer det fint.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Hvis det var mig, så ville jeg forsøge med en Win 8 / 32bit, alternativt prøve med en anden USB stick. Hvis du smider mig en PB med navn og adresse, kan jeg godt låne dig min Hauppauge Stick
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
hej - ved godt dette eller har vedrøreret win8, men nu er jeg igang med at ligge win7 på min pc efter forsøg med win8, og alt forløber fint med at installere hdhomerun, som ser ud til at finde alle kanaler, men når jeg så går over og søger i mce, så finder den kun 90 kanaler og mangler mange (har stor yousee pakke i randers), og selv om jeg prøver at lave ekstra søgning eller hel ny søgning, så kommer der ikke flere. Har også prøve at afinstallere den der playready, men det hjælper heller ikke, så er der en der har et bud.??
|
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
fulgt alle indstillinger inkl. valgt injectnitsdt ?
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
Hej espersen - ja de hjalp gevaldigt da jeg fik ændret til dette - nu køre det bare.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |