|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 18-Marts-2009 kl. 15:12 |
Hej. Jeg ved at Vobsub til visning af undertekstfiler (.srt etc.) ikke er supporteret i WMC - da skal videoen afspilles direkte i media playeren. Er der en måde at vise undertekster i WMC? Jan |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Dine antagelser er ikke korrekte. Med Vobsob(som er noget lort) på systemet vil du være i stand til at vise undertekster såfremt at Windows Media Center WMP bruger en Directshow graph(Hvilket den stort set altid gør hvis du vil vise noget med Srt, Sami, sub og hvad de nu ellers hedder...) Mit forslag ville være at installere FFdshow og så indstille Video Decoder som default handler for h.264(H.264 Kræver Haali splitter på systemet), XVID/Divx og hvad du nu ellers kan finde på af exotiske formater. Dernæst aktiveres Subtitles: ![]() Bemærk at der er mange instillinger under subtitles.....Size, font osv. Det kan være det skal finindstilles.... Således vil WMP/VMC afvikle dine subs sammen med dine video filer Redigeret af Patriarken - 18-Marts-2009 kl. 15:38 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Fantastisk, tusind tak for hjælpen....endnu engang :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |