|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xEmiilx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 30-Januar-2010 kl. 10:50 |
Hej, jeg er ved et sætte en lidt ældre computer op i et mediecenter, dertil vil jeg gerne bruge en fjernbetjening til at styre windows media center i windows vista, jeg har godt nok en windows vista fjernbetjening men den skal bruge computerens infrarød, og da min gamle computer ikke har det kan fjernbetjeningen ikke bruges.
Så jeg ville høre om man kan købe en adapter, og i så fald hvilken en der virker bedst med windows vista media center. Hvis det ikke er muligt kan i måske anbefale en anden fjernbetjening. Håber i kan hjælpe
![]() |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
![]() |
|
xEmiilx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Mange tak, den tråd havde jeg ikke lige set. Men det produkt der anbefales i tråden er incl. fjernbetjening, og da jeg allerede har en fjernbetjening, vil jeg høre om det er muligt at købe IR Transmitter'en for sig selv, så jeg bare sætter den i min pc, og bruger min windows vista media center fjernbetjening. Håber du/andre kan hjælpe
![]() |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
den koster 241 kr du får ikke meget elektronik billigere
![]() BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |