recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WMC REMOTE?!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWMC REMOTE?!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xEmiilx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: WMC REMOTE?!!
    Sendt: 30-Januar-2010 kl. 10:50
Hej, jeg er ved et sætte en lidt ældre computer op i et mediecenter, dertil vil jeg gerne bruge en fjernbetjening til at styre windows media center i windows vista, jeg har godt nok en windows vista fjernbetjening men den skal bruge computerens infrarød, og da min gamle computer ikke har det kan fjernbetjeningen ikke bruges.

Så jeg ville høre om man kan købe en adapter, og i så fald hvilken en der virker bedst med windows vista media center.

Hvis det ikke er muligt kan i måske anbefale en anden fjernbetjening.

Håber i kan hjælpe Smile
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2010 kl. 12:32
Til top
xEmiilx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Danmark
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2010 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=71826&KW=&title=fjernbetjening-til-win7-media-center

BS

Mange tak, den tråd havde jeg ikke lige set.
Men det produkt der anbefales i tråden er incl. fjernbetjening, og da jeg allerede har en fjernbetjening, vil jeg høre om det er muligt at købe IR Transmitter'en for sig selv, så jeg bare sætter den i min pc, og bruger min windows vista media center fjernbetjening.

Håber du/andre kan hjælpeSmile 
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2010 kl. 18:01
den koster 241 kr du får ikke meget elektronik billigere Wink så kan du smide remoten væk. 

BS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu