|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
||
Flot kommentar... |
|||
![]() |
|||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
||
Jeg har brugt mediamonkey dagligt i to år og har skrevet bunker af indlæg her på sitet med diverse fif - og bliver da også drillet med min MM-afhængighed - helt i orden Breddam Men med 40.000 tracks der skal holdes styr på, så skal mediamanageren saftsuseme være i orden. Og det er MM ved gud. Hver gang jeg bliver i tvivl om noget, smider jeg et spørgsmål i MM's forum og minutter efter svarer en af verdens mange, mange MM-nørder. Herligt. Tjek forummet - det er ekstremt så meget hjælp man får. Og hurtigt. kris Redigeret af kris - 27-Marts-2008 kl. 22:15 |
|||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Hvis MM er så godt, og du har brugt det i to år, så hænger det ikke skide godt sammen med, at du samtidig har behov for at spørge om hjælp. Bare lige en detalje. Jeg kender ikke programmet. Mht. Windows Media Player så kan man trække album cover direkte over på sit album. Nemmere kan det vist ikke gøres.
|
|||
![]() |
|||
Eiberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
||
Jeg kunne forestille mig kris mener ved brug af plug-in og lidt mere avancerede funktioner ;)
Bruger også selv MM, og WMP kan på ingen måder følge med i bruger venlighed... Det er et suværent program...
Ja, smuk kommentar... |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
||
Lad mig beklage, at mit svirp til WMP-brugerne tilsyneladende ikke er blevet opfattet, som det var ment af nogle stykker her i tråden. Min tanke var så afgjort, at det skulle forstås med et glimt i øjet - derfor smileyen! Sorry. Jeg har hjulpet mange herinde med mediamonkey. Problemet er nok, at jeg er mediamonkey-narkoman og bare med tiden er blevet blind for, at nogen ikke har opdaget produktet endnu. PRØV DET. Det er gratis og kan uendelig meget med ens musiksamling (kun musik, ikke film og billeder). Jeg har til gode at møde nogen, der efter overgang til mediamonkey ikke har sparket sig selv bagi af ærgelse over, at de ikke konverterede længe før. God weekend. kris ps: Google på "trixmoto", og man vil finde bunker af såkaldte scripts, som gør mediamonkey endnu mere imponerende. trixmoto har fx lavet et script, som selv finder album art på nettet og tagger det til ens tracks. (hans site er vist nede lige nu, men prøv senere) pss: lahan - kør bare med den officielle 3.0-version! Redigeret af kris - 28-Marts-2008 kl. 12:47 |
|||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ouch! Prøv at spørge i mediamonkeys forum - der burde komme svar hurtigt. Det plejer der. Ønsket er tydeligvis STORT: http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic.php?t=1537&hi ghlight=macintosh kris Redigeret af kris - 28-Marts-2008 kl. 13:22 |
|||
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Kris, du har uden tvivl ret. Jeg vil på intet tidspunkt benægte at MM er godt. Som jeg nævnte kender jeg slet ikke programmet. Min opfattelse er derimod rent generelt baseret for programmer som disse. De skal være simple og ikke mindst nemme at have med at gøre, for at alle og enhver kan bruge dem. Det gælder både MM, WMP eller andre i den stil. Hvis man har behov for at finde hjælp til noget så simpelt som et media manager program, så har programmet fejlet. Det er ikke dig, det er ikke brugerne, men derimod programmerne jeg anfægter. Og derfor min kommentar. WMP er bestemt ikke godt nok. Det var på ingen som helst måde ment som et forsvar for WMP eller et angreb på MM. Men derimod på hele filosofien bag et program som dette. At det må simpelthen ikke udarte sig til at være et problem, som man så skal søge hjælp til. Beklager at du tilsyneladende misforstod dette. Det var bestemt ikke min mening.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis man har en lille musiksamling, er WMP sikkert fint. Men til store musiksamlinger er der kun et produkt på markedet: mediamonkey. Så enkelt er det. Og produktet er bestemt enkelt at anvende. I min omgangskreds er man IKKE nørdede - og alle anvender programmet med stor glæde. Men det kan 1000 gange mere end WMP, og kan udvides i et det uendelige, fordi bunker af brugere verden over hele tiden laver deres egne scripts til mere end en million brugere. Så selvfølgelig er der hele tiden mediamonkey-nyt at lære - heldigvis. At dét skulle være udtryk for, at der er noget galt med mediamonkey, synes jeg mildest talt er et underligt argument. Lige meget hvilket program man kaster sig over, er der da lige nogle grundlæggende ting, man skal vænne sig i starten. I dette forum er der dog med garanti ingen brugere, som ikke let kan blive brugere at mediamonkey i en håndevending Kandersen - du kunne jo også prøve programmet? kris Redigeret af kris - 29-Marts-2008 kl. 13:05 |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |