recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WMP 11 - manglende albumbilleder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWMP 11 - manglende albumbilleder

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af kris kris skrev:

Endnu en gang for Prins Knud: Mediamonkey rules - intet over, intet på højde. Tænk, at man stadig skal møde stakkels WMP-brugere herinde...

Flot kommentar...

Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 22:14

Jeg har brugt mediamonkey dagligt i to år og har skrevet bunker af indlæg her på sitet med diverse fif - og bliver da også drillet med min MM-afhængighed - helt i orden Breddam

Men med 40.000 tracks der skal holdes styr på, så skal mediamanageren saftsuseme være i orden. Og det er MM ved gud. Hver gang jeg bliver i tvivl om noget, smider jeg et spørgsmål i MM's forum og minutter efter svarer en af verdens mange, mange MM-nørder. Herligt. Tjek forummet - det er ekstremt så meget hjælp man får. Og hurtigt.

kris

Redigeret af kris - 27-Marts-2008 kl. 22:15
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 23:16

Hvis MM er så godt, og du har brugt det i to år, så hænger det ikke skide godt sammen med, at du samtidig har behov for at spørge om hjælp.

Bare lige en detalje. Jeg kender ikke programmet.

Mht. Windows Media Player så kan man trække album cover direkte over på sit album.

Nemmere kan det vist ikke gøres.

Til top
Eiberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-December-2007
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 10:33
Jeg kunne forestille mig kris mener ved brug af plug-in og lidt mere avancerede funktioner ;)

Bruger også selv MM, og WMP kan på ingen måder følge med i bruger venlighed...
Det er et suværent program...

Oprindeligt skrevet af rigo rigo skrev:

Endnu en gang for Prins Knud: Mediamonkey rules - intet over, intet på højde. Tænk, at man stadig skal møde stakkels WMP-brugere herinde...

Flot kommentar...

Ja, smuk kommentar...
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af Eiberg Eiberg skrev:

Jeg kunne forestille mig kris mener ved brug af plug-in og lidt mere avancerede funktioner ;)

Bruger også selv MM, og WMP kan på ingen måder følge med i bruger venlighed...
Det er et suværent program...

Oprindeligt skrevet af rigo rigo skrev:

Flot kommentar...

Ja, smuk kommentar...
Mediamonkey ser da spændene ud, men er 0.95u en stabil version ?
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 12:46

Lad mig beklage, at mit svirp til WMP-brugerne tilsyneladende ikke er blevet opfattet, som det var ment af nogle stykker her i tråden. Min tanke var så afgjort, at det skulle forstås med et glimt i øjet - derfor smileyen! Sorry. Jeg har hjulpet mange herinde med mediamonkey. Problemet er nok, at jeg er mediamonkey-narkoman og  bare med tiden er blevet blind for, at nogen ikke har opdaget produktet endnu. PRØV DET. Det er gratis og kan uendelig meget med ens musiksamling (kun musik, ikke film og billeder). Jeg har til gode at møde nogen, der efter overgang til mediamonkey ikke har sparket sig selv bagi af ærgelse over, at de ikke konverterede længe før.

God weekend.

kris

ps: Google på "trixmoto", og man vil finde bunker af såkaldte scripts, som gør mediamonkey endnu mere imponerende. trixmoto har fx lavet et script, som selv finder album art på nettet og tagger det til ens tracks. (hans site er vist nede lige nu, men prøv senere)

pss: lahan - kør bare med den officielle 3.0-version!

Redigeret af kris - 28-Marts-2008 kl. 12:47
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 12:58

pss: lahan - kør bare med den officielle 3.0-version!

Selv Pss, 3.0 er kun til windows. Så derfor spurte jeg specifikt til 0.95u
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 13:16

Ouch! Prøv at spørge i mediamonkeys forum - der burde komme svar hurtigt. Det plejer der.

Ønsket er tydeligvis STORT: http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic.php?t=1537&hi ghlight=macintosh

kris

Redigeret af kris - 28-Marts-2008 kl. 13:22
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 22:41

Lad mig beklage, at mit svirp til WMP-brugerne tilsyneladende ikke er blevet opfattet, som det var ment af nogle stykker her i tråden. Min tanke var så afgjort, at det skulle forstås med et glimt i øjet - derfor smileyen! Sorry. Jeg har hjulpet mange herinde med mediamonkey. Problemet er nok, at jeg er mediamonkey-narkoman og  bare med tiden er blevet blind for, at nogen ikke har opdaget produktet endnu. PRØV DET. Det er gratis og kan uendelig meget med ens musiksamling (kun musik, ikke film og billeder). Jeg har til gode at møde nogen, der efter overgang til mediamonkey ikke har sparket sig selv bagi af ærgelse over, at de ikke konverterede længe før.

God weekend.

kris

Kris, du har uden tvivl ret. Jeg vil på intet tidspunkt benægte at MM er godt. Som jeg nævnte kender jeg slet ikke programmet.

Min opfattelse er derimod rent generelt baseret for programmer som disse. De skal være simple og ikke mindst nemme at have med at gøre, for at alle og enhver kan bruge dem. Det gælder både MM, WMP eller andre i den stil.

Hvis man har behov for at finde hjælp til noget så simpelt som et media manager program, så har programmet fejlet.

Det er ikke dig, det er ikke brugerne, men derimod programmerne jeg anfægter. Og derfor min kommentar.

WMP er bestemt ikke godt nok. Det var på ingen som helst måde ment som et forsvar for WMP eller et angreb på MM. Men derimod på hele filosofien bag et program som dette. At det må simpelthen ikke udarte sig til at være et problem, som man så skal søge hjælp til.

Beklager at du tilsyneladende misforstod dette. Det var bestemt ikke min mening.

Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 11:06

Hvis man har en lille musiksamling, er WMP sikkert fint. Men til store musiksamlinger er der kun et produkt på markedet: mediamonkey. Så enkelt er det.

Og produktet er bestemt enkelt at anvende. I min omgangskreds er man IKKE nørdede - og alle anvender programmet med stor glæde. Men det kan 1000 gange mere end WMP, og kan udvides i et det uendelige, fordi bunker af brugere verden over hele tiden laver deres egne scripts til mere end en million brugere. Så selvfølgelig er der hele tiden mediamonkey-nyt at lære - heldigvis. At dét skulle være udtryk for, at der er noget galt med mediamonkey, synes jeg mildest talt er et underligt argument. Lige meget hvilket program man kaster sig over, er der da lige nogle grundlæggende ting, man skal vænne sig i starten. I dette forum er der dog med garanti ingen brugere, som ikke let kan blive brugere at mediamonkey i en håndevending

Kandersen - du kunne jo også prøve programmet?

kris

Redigeret af kris - 29-Marts-2008 kl. 13:05
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu