|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 22-Februar-2009 kl. 20:32 |
|
Jeg har i weekenden forsøgt mig med WMRecorder, men har slettet programet igen, da min pc ikke er glad for det.
- Der har vist været noget på nettet om, at 32bit kan have problemer med WMRecorder og at 64bit er bedre. - Jeg kan ikke forestille mig, at Vista har skylden - selvom Vista får skyld for meget ![]() Redigeret af T-teknik - 22-Februar-2009 kl. 20:33 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Hvad vil du opnå?
Hvis det er dr.dk som du er ude efter, så virker den gratis NetTransport 1.87 (senere versioner er ikke gratis) fortrinligt der. Godt nok kun testet på WinXP 32-bit... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|
Spørgsmålet var stillet konkret på WMRecorder, frem for at vade rundt i en tråd, som nemt kan give misforståelser.
Og ja, det er dr.dk det handler om - ikke Bonanza. NetTransport er dog en prøveversion i 30 dage. Og så hjalp den ikke mig - også her et pc problem. - Men WMRecorder er nok ikke så udbredt, så tråden kan nok hurtigt sluttes. Redigeret af T-teknik - 23-Februar-2009 kl. 08:02 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det ser altså lidt mystisk ud - men måske prøver jeg igen. I øvrigt kan jeg ikke forestille mig, der er så få som optager noget på pc fra DR livestream. En anden ting er, at selvom der nok er få som bruger Vista, så er der for lidt fokus på programmer til Vista, når spørgsmål stilles på recordere.dk ![]() Redigeret af T-teknik - 24-Februar-2009 kl. 08:40 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |