|
Wmv til Bluray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juni-2013 kl. 19:12 |
Findes der et godt program til at konvertere wmv filer så de kan brændes til bluray til visning i blurayafspiller.
Udover godt helst gratis eller billigt. ![]() |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
umiddelbart ville jeg sige nej, men du kan prøve at gennemtrævle lidt info her http://www.videohelp.com/tools det er ikke utænkeligt. Men 1. bluerays kræver 1080p materiale, og hvis ikke det er skal det opskaleres for at være blueray konformt så det kan afspilles - hvilket nok vil give dig en usædvanlig dårlig oplevelse. Hvis det ikke er 1080p materiale du har - så lav det til en DVD i stedet! (værktøjer kan findes i samme link som ovenfor.)
|
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Filen jeg skal have på Bluray er i full hd. Optaget på gopro optager. Fylder 13 gb så jeg tænker det ville være en skam at nedkonvertere den til dvd med kvalitetstab til følge.
|
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
denne skulle kunne klare opgaven Link til video converter
Redigeret af hansie - 19-Juni-2013 kl. 10:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |