|
WNDR3700 Router og WD TV LIVE |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
LSHA80 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Maj-2012 kl. 15:18 |
|
Hejsa
Jeg har en Netgear WNDR3700 router. Når jeg tilslutter en ekstern harddisk (WD Harddisk 2tb) i min router kan jeg ikke afspille iso filer samt der er ingen tekster(Srt-filer) på mine mkv eller avi filer på min WD TV LIVE. Men når den eksterne er tilsluttet direkte til computer eller WD TV LIVE kan den afspille alt.. Er der nogen som vil hjælpe bliver jeg meget glad...
|
||
![]() |
||
jbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du bruger mediaserveren i din WNDR3700 og den understøtter ikke iso filer og srt.
Du skal via netværksshare på din WD TV Live til router. WNDR3700 processor giver en begrænsning for din brug af WNDR3700 som netværksharddisk. Den er for langsom. |
||
![]() |
||
LSHA80 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
|
Tak jeg bruger nu min harddisk gennem networkshare på min WDTV LIVE og det virker bare. Endnu en gang tak...
|
||
![]() |
||
angel10 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2014 Status: Offline Point: 1 |
|
|
||
You can try out our 642-813 exam and latest EMC to get high flying success.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |