recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wonder Woman 1984 HBO Nordic 26/3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wonder Woman 1984 HBO Nordic 26/3

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wonder Woman 1984 HBO Nordic 26/3
    Sendt: 10-Marts-2021 kl. 16:19
Var lige inde i HBO appen, og så at der var lagt en trailer op på  Wonder Woman 1984. Og derinde stod der så, at den ville få premiere den 26/3. Det var sgu da dejligt. Så mangler vi bare, at de får bedre billede og lydkvalitet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2021 kl. 16:28
Kommer ikke til at spilde min tid på premierefilm på den tjeneste. Og da slet ikke når man ved HBO Max er på trapperne og levere langt højere kvalitet.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2021 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Kommer ikke til at spilde min tid på premierefilm på den tjeneste. Og da slet ikke når man ved HBO Max er på trapperne og levere langt højere kvalitet.
Ok.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2021 kl. 18:59
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2021 kl. 21:44
Den er SUPER ringe, som i virkelig elendig....
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 07:18
Lidt positiv feedback - tak for tippet :-)

Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Kommer ikke til at spilde min tid på premierefilm på den tjeneste. Og da slet ikke når man ved HBO Max er på trapperne og levere langt højere kvalitet.

Det der VHS look som HBO Nordic kører med vil da ellers passe godt til sådan en 80’er film LOL
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 21:04
Selvom Gal Gadot er en godte af højeste karat, så forstår jeg ikke, man kan glæde sig til at se en film, der er bred enighed om, er noget af det værste, der nogensinde er produceret; specielt når man tænker på det budget, der har været til rådighed.

Er det blot fordi, det er "MARVEL", man skal se den?
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Selvom Gal Gadot er en godte af højeste karat, så forstår jeg ikke, man kan glæde sig til at se en film, der er bred enighed om, er noget af det værste, der nogensinde er produceret; specielt når man tænker på det budget, der har været til rådighed.

Er det blot fordi, det er "MARVEL", man skal se den?
Øh, det er jo netop ikke Marvel men DC. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 21:19
Det er korrekt, men det ændrer vel ikke på, hvad det er, der undrer mig?

Jeg så den første "Wonder Woman, som jeg faktisk syntes var god, men hvad jeg hører/læser om denne, gør, jeg ikke længes efter at se den.

Den eneste grund til, jeg kunne overveje at se den, skulle være for at se, om den nu virkelig er så ringe, som de siger, hvilket, jeg faktisk synes, er ærgerligt, da jeg godt kan lide Wonder Woman, og har læst min del af tegneserier (dog åbenbart ikke nok til at huske forskellen mellem DC og MARVEL  :)).
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2021 kl. 07:36
Den trækker ikke så meget i mig. Jeg har lige pløjet mig gennem hele MCU med min søn og synes den sammenhæng der er i historien er imponerende. Jeg er positivt overrasket over hvordan de har kombineret de meget forskellige superhelte i et samlet univers.

Justice League... Not so much. De eneste DC film jeg rigtigt har nydt er Nolans Batmanfilm, men eller er der ike meget at kommer efter for mig. Deres skurke er fede, men der er for mange eksempler påat deres univers bliver for fjollet og dermed urelaterbart.

Joels Schumacher Batman er skrækeksemplerne, men jeg er heler ikke særlig vild med Harley quinn figuren
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2021 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Selvom Gal Gadot er en godte af højeste karat, så forstår jeg ikke, man kan glæde sig til at se en film, der er bred enighed om, er noget af det værste, der nogensinde er produceret; specielt når man tænker på det budget, der har været til rådighed.

Er det blot fordi, det er "MARVEL", man skal se den?

Filmen er 5,4 på IMDB.
Gal Gadot er 9,8 hos mig.

Det giver 7,6 i snit, et stykke over middel Tongue
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu