|
Wonder Woman - 3D eller ej? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 10:33 |
|
I dag udkommer WW på BD og vores lokale filmpusher har den på tilbud, men ikke i 3D. Er WW noget værd i 3D, eller skal man bare snuppe den i 2D?
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
WW er ikke optaget i 3D - det er kunstigt frembragt efter filmen er optaget. Jeg vil derfor anbefale dig IKKE at investere i 3D-udgaven, da det blot opfordrer filmstudierne til at fuppe med 3D-film.
|
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Fair nok at du synes det ... men eftersom mange forudser at 3D's dage er talte, så må jeg indrømme at det for mig ikke har nogen betydning.
Jeg ville sætte pris på, hvis dette IKKE udvikler sig til en debat om etik og moral ifm. 3D. Jeg vil bare gerne vide, om WW er værd at se i 3D. |
||
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
|
Og det mener jeg så, at den ikke er, da det kun kan være andenrangs 3D, eftersom det er frembragt kunstigt i post production :-).
Men fair nok - ville bare lige pointere, at WW3D altså ikke er 3D - det er allerhøjst 2½D :-). |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
udkommer den ikke først d. 12/10?
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Han bor i Sverige.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
hmmmm..... stadig en smule underligt... men jeg kan se, at hvis søger på cdon.se - så er den udkommet ![]() Men cdon.dk, den 12/10 ![]() sådan er det jo....
|
||
![]() |
||
|
Ja, korrekt at den er udkommet herovre ... men hvorfor der skal være forskel på DK og SE er lidt underligt, ja!
Det blev i øvrigt i 3D ![]() |
||
||
![]() |
||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
|
Død over fake 3D. Burde aldrig have eksisteret
|
||
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
ej
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |