|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glennda ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() Sendt: 17-December-2007 kl. 22:52 |
Hej Kan det passe at www.dvdpacific.com skal have vores credit kort oplysninger når man oprette sin konto ? altså jeg køber ikke men oprette bare en konto hos ! Mvh |
|
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
![]() |
Ja, så slipper du for at indtaste dine oplysninger hver gang du køber. De har praktisk talt uknækkelig kryptering, så vidt jeg husker, så det er skam sikkert nok. Og skulle der alligevel ske noget (hvilket jo gælder for al handel på nettet med kreditkort), kan du til hver en tid nægte en given betaling på dit/dine kort.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Nogle gemmer faktisk ens kortoplysninger til næste gang man logger ind...
![]() Både amazon og www.dvd.co.uk gør det. Og jeg har da ikke haft nogle problemer endnu! ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Praktisk talt uknækkelig kryptering? Hvor står det? Jeg er enig i at risikoen er minimal, og skulle der alligevel ske noget (shit happens, and then you...), er det bankens problem. Jeg har lige være i gennem dette med DVD Crave fra Australien, som "kom til" at miste en database med kreditkortnumre, og så var jeg den ulykkelige ejer af nogle Vodafone telekort for 100 pund. Det samme stunt med at miste en database lavede Pacific i øvrigt for nogle år siden, men mon ikke de passer bedre på i dag. Bottom line: når du handler i udlandet har du meget lidt kontrol over hvordan dit kortnummer behandles, medmindre der bruges Verified by Visa eller Mastercard SecureCode. Hos DVD Crave skulle man endda indtaste kortnummer hver gang man handlede, men de blev alligevel registreret i en database. Håb på det bedste og husk at checke dine kontoudtog! |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
![]() |
Det står ikke umiddelbart nogen steder. Nu tilføjede jeg jo også, meget bevidst, 'så vidt jeg husker'. Jeg mener at kunne huske jeg er blevet fortalt noget om 128-bit kryptering? Jeg er ikke så meget inde i den slags, men så vidt jeg ved er det praktisk talt uknækkeligt. Pacific har engang haft 'indbrud' på deres servere, hvilket fik dem til at give dem en DRASTISK opgradering på sikkerheden, og siden har der ingen problemer været. EDIT: Og jeg kan se du også kender til Pacifics historie på det her punkt... Redigeret af Naiera - 17-December-2007 kl. 23:14 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
128-bit er nok graden af kryptering i HTTPS forbindelsen til www.dvdpacific.com. Det betyder at uvedkommende ikke kan opsnappe dit kortnummer når det overføres via internettet, men det siger absolut INTET om hvordan Dvd Pacific gemmer dit kortnummer i interne databaser. Der var garenteret også 128-bit HTTPS kryptering dengang de lavede deres lille mishap...
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |