|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() Sendt: 05-December-2006 kl. 21:45 |
Her er lidt ekstra ammunition til alle plasma-krigerne....... http://www.plasma-lcd-fakta.dk Der er ikke noget som nogle gode objektive argumenter fremført af selskaber uden nogen form for bagtanker Redigeret af karlsen - 05-December-2006 kl. 21:47 |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Husk på at 2 ud af 3 selskaber sælger også lcd tv...
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
LOL, men de 2 ud af 3 selskaber satser også på plasma..
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Men det i mener er at det åbenbart må være løgn alt det de skriver pga. det er 3 firmaer som står bag....
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jeg ved ikke hvad de andre mener, men jeg gider ikke bruge mere krudt i år på LCD vs Plasma..
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det gør jeg heller ikke, vi har alle vores præferencer, jeg er til plasma, det er jeg tilfreds med. Andres mening er jeg sgu ligeglad med.
Men man bør ikke afskrive det som står på den hjemmeside bare fordi den er lavet af 3 firmaer som fremstiller plasma tv... Derfor kan det jo godt være rigtigt alt sammen |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
Velkommen til sidste uger gutter
![]() Ja OK, nu er den danske version kommet, men indholdet er det samme som diskuteres her. |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej hvad så med 108p kan plasma skærme det idag så lige en billig 42 plasma pioneer og samsung 40 f71, begge kørte digital tv fra stofa på sat3, udsendelse om bjørne, total flot, plasma var meget bedre billede, det troede jeg godt nok ikke man kunne se sådan en forskel, men skal så også sige at jeg synes ikke samsung fuld hd tv er ret god, så havde det været min egen 37 9830 havde det nok set anderledes ud hihi. hilsen agger |
|
![]() |
|
![]() |
mit pio kan 1080p
det er ikke fuld 1080p opløsning, men de findes... og de er dyre, men det er deres artsfæller i LCD også |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |