recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X10 mini pro afspil via USB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketX10 mini pro afspil via USB

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jensthomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2007
Status: Offline
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Emne: X10 mini pro afspil via USB
    Sendt: 20-December-2010 kl. 22:04
Jeg har lige investeret i et Denon anlæg (RCD-M38) med USB indgang. Mit håb var, at jeg kunne tilslutte minX10 Min-pro direkte dertil, og anvende som musikafspiller...Men nej, anlægget kan ikke "se" nogen afspiller, når jeg tilslutter via mini-USB!
Nogen der har nogle erfaring i denne retning?

Jeg har også prøvet at lede efter en docking-station til X10 min, men det findes åbenbart ikke? Hvordan skal man så få musikken fra telefonen og ud i anlægget i stuen??
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2010 kl. 08:25
Du skal bruge et kabel fra hovedtelefon udgangen på din X10 til en linieindgang på forstærkeren.
(3,5 mm jack til phono kabel). Musikken skal så styres fra din X10mini.
/Peter
Til top
jensthomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2007
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2010 kl. 09:43

Hmmmm, ja den løsning har jeg også overvejet. Men lydmæssigt ville det vel være bedre med indgang via USB...eller hva??

Kan man virkelig kun få docking enheder til Ipod/Iphones? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at høre mine PLAY filer over anlægget.
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2010 kl. 08:15
Hvis du kører over USB bruger du anlæggets MP3 afspiller, og hvis du kørere via phono kabel bruger du telefonens. Så det er et spørgsmål om hvilken af de 2 afspillere der er bedst til at decode MP3 signalet.
Jeg har aldrig set docking stations til andet end Ipod/Iphones, men dermed ikke være sagt at det ikke findes.
/Peter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu