recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X10Y DVB-C problemer efter RMA?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketX10Y DVB-C problemer efter RMA?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Emne: X10Y DVB-C problemer efter RMA?
    Sendt: 31-Marts-2011 kl. 14:28
Kære alle

Stort var glæden, da jeg imorges fik mit 42" X10Y tilbage efter en måneds reparation.

Men noget er ikke det samme. Jeg forsøger i øjeblikket at sætte kanalerne op (alt er åbenbart blevet tabt), og kan simpelthen ikke få den til at finde DVB-C kanalerne. Først kørte jeg den igennem med Danmark som landet, og der søgte den udelukkende på analogkanaler.

Okay, det var da rigtigt. Det skulle være Sverige. Det kan jeg godt huske nu. Så jeg ændrede landet til Sverige, og straks begyndte den at søge efter DVB-C kanaler ... i 30 sekunder. Derefter slår den automatisk over på en søgning efter analogkanalerne.

Hvad er der gået galt? 
Jeg mindes ikke at have haft de her problemer førhen, og jeg VIL have 6'eren i HD tilbage.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu