recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X3500 CA Modul Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketX3500 CA Modul Yousee

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
duggie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: X3500 CA Modul Yousee
    Sendt: 27-Marts-2008 kl. 01:58
Ok jeg tager lige den her udenfor den i forvejen laaaange tråd om det ene emne jeg vil høre lidt om.

Så vidt jeg har læst mig frem til skulle der være/har været en del problematik omkring hvilke moduler der virker i Sony's X3500 serie. Som jeg forstår det skulle Dilog modulet som hifiklubben sælger virke 100% ? Er der nogle der kender prisen på dette i forhold til hvad der ellers kan købes? Har Samsung boksen lige nu, og et Sony fjernsyn på vej ind af døren og vil MEGET gerne undvære den Samsung boks da det er det arveste lor.... Jeg længe har ejet

Bare lige en anden ting jeg ikke rigtigt har kunnet snuse mig helt frem til. Jeg har kun et enkelt antennestik i min lejlighed, men 2 fjernsyn. Med Samsung boksen har mit sekundære fjernsyn bare fået det analoge signal fra Boksen, men hvordan skal dette foregå med et Ca modul istedet? Jeg forhørte mig hos et Sony center og han mente det skulle være nok med et ordentligt (læs ikke billigt) t-stykke ved antennestikket. Kan det passe det ikke forringer signalet hen til det fjernsyn der skal modtage det digitale signal?

Håber på lidt info fra nogle kloge herrer.

Tak på forhånd.

d.ug


Redigeret af duggie - 27-Marts-2008 kl. 01:58
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu