recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBL Marketplace - ingen XNA games?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXBL Marketplace - ingen XNA games?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Emne: XBL Marketplace - ingen XNA games?
    Sendt: 27-November-2008 kl. 17:13
Jeg læste lige en artikel på Eurogamer om de nye "community games" der skulle være nogle stykker af på XBox Live nu, men jeg kan bare ikke nogen steder finde hverken en katagori der - dårlig dansk oversættelse eller ej - lyder lidt som "community games" (hvilket vist skulle være navnet i den Engelske shop), eller nogle af de enkelte spiltitler.

Min 360'er er selvfølgelig opdateret med det nye brugerinterface og hvad der ellers måtte være.

Er der andre der har kigget efter disse spil og enten fundet dem eller ej?
Det er bl.a. titler som Weapon of Choice og StarPilot.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=320077
Til top
Frossenfisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2008 kl. 10:07

XNA-spil kommer ikke til Danmark, og så vidt jeg ved er der ikke nogen planer for at ændre på det foreløbigt. Jeg læste det i en pressemeddelelse noget tid tilbage, desværre kan jeg ikke finde den igen.

Du kan evt. kigge lidt på xboxlife.dk, der er en tråd eller to om emnet.

Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2008 kl. 11:34
Det er sgu da egentligt lidt for ringe. Så er Sony altså ikke de eneste der siger "screw you!" til en del af deres europæiske kunder.
Nå, men folk i kommentarsektionen til den Eurogamer artikel sagde at jeg - ligesom med min PS3 - bare kan lave en ekstra konto hvor jeg vælger en anden nationalitet.
Til top
Frossenfisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2008 kl. 22:10
Ja, både Sony, Nintendo og Microsoft virker tit ret ligeglade med det europæiske marked. Egentligt mærkeligt, eftersom det er den region der sælges mest i.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu