|
XBMC afspiller (ATV2 Alternativ) hvad bruger I? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ah, okay, det kan jeg godt følge. Jeg har kun testet min med openelec kortvarigt, jeg bruger den generelt til noget andet, så jeg missede den problematik.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Den kan godt tænde hvis man kører Windows. Problemet er hvis man bruger Openelec. Ellers hop op i CA320. Den har ingen problemer med at tænde under Openelec, via fjernbetjening. Desuden kan den klare 3D. Koster dog nogle hundrede kroner mere. |
|||
![]() |
|||
perschul ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2015 Status: Offline Point: 1 |
||
Kører på en af de første Intel NUC Celeron der blev solgt. Kører fortrinligt, nul stønne eller prusten, og afvikler alt uden bøvl. Kører Openelec fra USB. gik fra 2 til 4 GBUSB da coverart etc kan fylde pænt meget. Fjernbetjening (Microsoft mediaplayer remote) og IR receiver købt på Ebay UK for ca. 150,-
|
|||
![]() |
|||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
||
Hvor meget skal man op i hvis man feks vil afspille en 720p h. 265 (hevc) mkv?
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
lige for at få det skåret ud i pap, når du siger 3D mener du så Blu-ray 3D ? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |