recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC afspiller (ATV2 Alternativ) hvad bruger I?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBMC afspiller (ATV2 Alternativ) hvad bruger I?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af DjonDjoe DjonDjoe skrev:

Dog synes jeg ikke, at nogle inde på Kodi-forummet endnu har kunnet få den til at tænde vha. fjernbetjening, fordi Zotac åbenbart bruger en ikke-standard Microsoft sekvens til at tænde med. Kæmpe minus, hvis det ikke er muligt.
Ah, okay, det kan jeg godt følge. Jeg har kun testet min med openelec kortvarigt, jeg bruger den generelt til noget andet, så jeg missede den problematik.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 13:25

Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

http://www.edbpriser.dk/stationaer-faerdigsamlet/zotac-zbox-nano-ci320-id-8457631.aspx?q=ci320 - kan det samme som den der nuc, bare med quad-core i stedet for dual core, flere usb 3.0 porte, sdcard læser hvis du har lyst til at boote fra sådan et, 100% lydløs da den er passivt kølet, mulighed for at smide en 2.5" disk i, ir modtager, wifi, gigabit netkort, optisk udgang (dog via hovedtelefonporten), kort sagt den perfekte medieafspiller i min optik. 

Dog synes jeg ikke, at nogle inde på Kodi-forummet endnu har kunnet få den til at tænde vha. fjernbetjening, fordi Zotac åbenbart bruger en ikke-standard Microsoft sekvens til at tænde med. Kæmpe minus, hvis det ikke er muligt.

Den kan godt tænde hvis man kører Windows. Problemet er hvis man bruger Openelec.

Ellers hop op i CA320. Den har ingen problemer med at tænde under Openelec, via fjernbetjening. Desuden kan den klare 3D.
Koster dog nogle hundrede kroner mere.
Til top
perschul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Januar-2015
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perschul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 21:58
Kører på en af de første Intel NUC Celeron der blev solgt. Kører fortrinligt, nul stønne eller prusten, og afvikler alt uden bøvl. Kører Openelec fra USB. gik fra 2 til 4 GBUSB da coverart etc kan fylde pænt meget. Fjernbetjening (Microsoft mediaplayer remote) og IR receiver købt på Ebay UK for ca. 150,-
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 22:49
Hvor meget skal man op i hvis man feks vil afspille en 720p h. 265 (hevc) mkv?
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 23:29
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

http://www.edbpriser.dk/stationaer-faerdigsamlet/zotac-zbox-nano-ci320-id-8457631.aspx?q=ci320 - kan det samme som den der nuc, bare med quad-core i stedet for dual core, flere usb 3.0 porte, sdcard læser hvis du har lyst til at boote fra sådan et, 100% lydløs da den er passivt kølet, mulighed for at smide en 2.5" disk i, ir modtager, wifi, gigabit netkort, optisk udgang (dog via hovedtelefonporten), kort sagt den perfekte medieafspiller i min optik. 

Den kan godt tænde hvis man kører Windows. Problemet er hvis man bruger Openelec.

Ellers hop op i CA320. Den har ingen problemer med at tænde under Openelec, via fjernbetjening. Desuden kan den klare 3D.
Koster dog nogle hundrede kroner mere.

lige for at få det skåret ud i pap, når du siger 3D mener du så Blu-ray 3D ?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu