|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Kan du styre XBMC på atv med din iPhone / iPod Touch ? |
||
![]() |
||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
|
|
||
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
||
![]() |
||
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
|
Det er fuldstændig ligegyldigt :-) Ganske rigtigt, man får jo tilgang til en masse lagerplads via sin NAS, det er jo det der er hele fidusen |
||
![]() |
||
MikkelAnd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Status: Offline Point: 82 |
![]() |
|
Jep - der er en officiel iPhone App til XBMC - den er ikke helt så fed som iTunes fjernstyringen, men cool alligevel :-) /mikkel |
||
![]() |
||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
|
Tror i den her vil virke sammen med EyeTV og Yousee-kableTV?
For Sweden only Use your PayTV subscription SmartCard with the EyeTV Common Interface to receive premium programming in Sweden, such as sports highlights, blockbuster movies, and all the latest TV shows. Elgato’s EyeTV Common Interface enables EyeTV solutions to receive and decrypt PayTV programming.
|
||
|
||
![]() |
||
MikkelAnd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Status: Offline Point: 82 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan læse på DE's hjemmeside at fireDTV kan køre sammen med EyeTV, men om det virker med AppleTV ved jeg ikke. Ser ud til de fleste i en eller anden grad bruger Mac mini eller bærbare macs... Så måske det er forkert at satse på den... Redigeret af Mokuer - 19-November-2008 kl. 13:26 |
||
|
||
![]() |
||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
ha9953
Har du prøvet http://centerstageproject.com/index.php ? Der findes også denne.: Redigeret af vacDK - 19-November-2008 kl. 13:35 |
||
![]() |
||
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
|
Noop, den har jeg ikke prøvet. Og jeg må indrømme at jeg nok holder mig til XBMC. det er det bedst fungerende og mest stabile mediacenter software jeg har afprøvet indtil nu :-) |
||
![]() |
||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
Har du nogen erfaringer med avi og srt underteskter... kan dette lade sig gøre ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ingen problemer med AVI og SRT - det spiller bare /mikkel |
||
![]() |
||
![]() |
|
okay.. det lyder lækkert.. Så vil jeg gå i krig når jeg kommer hjem.. og så overveje om det er apple tv jeg skal invistere i i stedet for det media center jeg har.. Også når jeg skal udvidere med flere i andre rum. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |