|
XBMC Box med S/PDIF ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2013 kl. 14:31 |
Hej...
Jeg søger en billig streamer box, hvor jeg kan installere XBMC og som har optisk udgang - så jeg kan sætte mit logitech z-5500. Det mest oplagte ville jo nok være et apple TV, men der findes desværre endnu ikke et jailbreak. Boxen skal kunne bitstreame DTS. Redigeret af wiesel - 26-Juni-2013 kl. 14:33 |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu skriver du godt nok billig, men jeg har lige bestilt denne: http://www.retailgadgets.co.uk/Mele-A1000G-Quad-Core-Android-XBMC-Smart-TV-Box.html
Den kører Android, så der er super mange muligheder... Den har Quad Core processor, og Octo Core GPU (samme som i Samsung Galaxy S4), og så understøtter den 4K video og 3D BD ISO m.m. Se videoen fra linket, eller find andre på youtube Jeg er spændt på om den kan leve op til mine forventninger
![]() |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nevermind
Redigeret af Nagash - 28-Juni-2013 kl. 01:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |