recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC- database tilstand
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBMC- database tilstand

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
softpentium Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Februar-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér softpentium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XBMC- database tilstand
    Sendt: 14-Februar-2012 kl. 21:15
Hej. Jeg er helt ny ed XBMC programmet, og jeg kan ikke få lov til at vælge "database tilstand" under mine videoer.

Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor jeg ikke kan få lov til dette?
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2012 kl. 21:29
Du skal på din kilde angive hvilken type indhold den peger på, herefter vælger du en addon som henter metadata til kilde typen. Herefter kan du slå library til
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2012 kl. 21:30
ps. hvis du kan engelsk så har XBMC eget forum her; http://forum.xbmc.org  men inden bør du nok kigge lidt i wiki'en her; http://wiki.xbmc.org
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 00:28
Nemmere sagt, gå ind i videoer, vælg filer, tilføj kilde.

Når du så har tilføjet kilden, spørger den hvilken scraper der skal bruges. Du kan inden tilføje alle dem du ønsker under plugins. Bruger selv altid imdb scraperen, så vælger man den, og den går i gang med scrape alle film ind, bagefter går du i dine indstillinger og slår database til.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu