recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC forbindelses problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBMC forbindelses problemer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 09:48
Det prøver jeg lige :) Så håber jeg det virker.
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 10:10
Her har jeg brugt time efter time på at få det l**t til at virke, og så er løsningen "geninstaller og husk at slette userdata folderen". Det tog 15 minutter, og nu virker det :D

Mange tak for hjælpen! Det er bare konge!
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 17:13
Godt at det virker! Nogen gange mangler der bare lige den sidste bid info ;)

Undre mig lidt over det ikke er en mulighed under uninstall. Mener jeg det er i f.eks. MediaPortal.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu