|
XBMC - Igangværende optagelse? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2013 kl. 16:05 |
Hejsa.< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Jeg har et setup med Windows, XBMC og Media Portal TV backend. Det hele optager fint nok, men når jeg vil afspille giver det problemer. Jeg kan ikke starte en igangværende optagelse. Der sker intet, ingen fejl eller andet. Hvis jeg så lukker XBMC og åbner det igen, kan jeg starte optagelsen selvom det stadigvæk er en igangværende optagelse. Det bliver til meget lukke og åbne XBMC i løbet af en sådan aften, og det er efterhånden begyndt at gå mig en smule på da mit setup virker ret godt ellers. Jeg ville jo gerne have XBMC blot er åbent hele tiden.
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplevede det samme og da foregik optagelse og afspilning på 2 forskellige pc'er på netværket. Jeg havde andre problemer også og endte op med at optage og afspille på samme pc, så virker det.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Tak for svaret.. Optagelserne foregår på samme maskine. Det er kun når jeg går ind og ser mine optagelser via det plugin der er i XBMC. Hvis jeg sætter mappen op under "Video" på XBMC og går den vej ind kan jeg godt starte dem. Når jeg så har startet dem en gang derfra, kan jeg godt gå ind under plugin delen og starte den samme optagelse igen. Det er som om der ikke sker en korrekt opdatering. Jeg bruger XBMC Frodo 12,2.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |