|
XBMC indstillinger |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
micstig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2010 Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 15:41 |
Hej
Jer er kommet til at ændre en indstilling, så xbmc starte med at visse musik album og der efter live tv ved op start, det vil jeg gerne have slået fra igen men kan simpelhen ikke finde den / de indstillinger igen er der nogle der kan komme med et hint? Og er der nogle der har et link til at lave film covers til de film den ikke kan slå op i en database? på forhånd tak :)
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Film covers kan du selv lægge ind ved at finde dit cover på nettet, lig i mappen med filmen og kald folder.jpg
Den anden indstilling ved jeg ikke helt, kommer også an på hvilket skin du bruger? |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
micstig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2010 Status: Offline Point: 103 |
hej
jeg har version 12.2 og bruger aeon nox som skin, men kan bare skiftet til et andet skin vis jeg bare kan få det skiftet :) Er det nok at ligge en billede i mappen men filmen, vil den så fremtræde i filmsamlingen også? og hvad med cover info?
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Ah så har du lavet custom menuer gætter jeg på, der er en indstilling i Aeon Nox hvor du kan tvinge den til fx at stå på film menu hver gang xbmc starter op.
Kan ikke lige huske præcis hvor, men mener det er derinde hvor du kan lave custom menuer. Kan tjekke op på det engang senere, hvis du ikke kan finde det. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 150 |
XBMX bruger vist folder.jpg, men brug evt. Ember Media Manager
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Ember_Media_Manager download herfra: http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=165012 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |