recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC ISO filer og PowerDVD - hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBMC ISO filer og PowerDVD - hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XBMC ISO filer og PowerDVD - hjælp
    Sendt: 01-Maj-2012 kl. 01:00
Hej
Nu har jeg i flere dage forsøgt at få en PC til at køre med XBMC, Virtual CloneDrive, BD ISO filer og PowerDVD som ekstern afspiller uden held.

Er der nogen derude i det ganske danske land som har såden en fungerende løsning.
Grunden til at jeg gerne vil have det til at virke er at jeg med nogle film oplever behovet for at kunne tilgå menuerne og at jeg har et håb om at kunne afvikle 3D film fra PC'en.

Det er også meningen at jeg skal lave mig en rigtig HTPC når jeg har fået det bagved liggende software til at virke på min PC.

Jeg har en (simpel) playercorefactory fil liggende i "userdata" og den ser således ud
<playercorefactory>
    <players>
        <player video="true" audio="true" type="ExternalPlayer" name="PowerDVD">
            <filename>C:\Program Files(x86)\CyberLink\PowerDVD12\PDVDLaunchPolicy.exe"</filename>
            <args>"{1}" /fullscreen /close</args>
            <hidexbmc>true</hidexbmc>
            <hideconsole>false</hideconsole>
            <warpcursor>none</warpcursor>
        </player>    
    </players>
    <rules action="prepend">
        <rule player="PowerDVD" filename="iso" /></rule>
    </rules>
</playercorefactory>

Jeg har installeret Virtual CloneDrive som fungerer fint hvis jeg bare mounter en iso fil fra stifinder.
Problemet her og nu er, at alle iso filerne bliver afspillet af XBMC.

Er der noget jeg mangler at installere til XBMC?

Hvordan får jeg XBMC til at mounte iso'en og starte PowerDVD op?Cry

Håber I kan hjælpe.

Redigeret af bomndk - 01-Maj-2012 kl. 10:32
Mvh
Bo

Til top
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Februar-2006
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér h8red Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 10:59
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 11:35
Hej h8red

Jeg har læst det meste af den - men det kan være at jeg skal prøve igen.

Mvh
Bo

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu