|
XBMC og afspille BD-ISO filer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2014 kl. 14:32 |
Hej,
Kan XBMC afspille BD ISO filer ? Skal der gøres noget specielt for at det virker eller er det blot at installere XBMC på en PC ? Pft. Mvh. Torben
Redigeret af 2ben - 02-Februar-2014 kl. 14:32 |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej Lav dem om til mkv med makemkv. Sådan gjorde jeg for at få det til at virke
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
lyder underlig jeg have ingen problemer delte bare marppen med iso'erne og vælger dem og så starterden fortrakker dog af sæte en extern afpsiler op til det for af have menuerne |
|
![]() |
|
Klaus_Kaag ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2009 Status: Offline Point: 14 |
Hej Torben
Ja, XBMC kan godt afspille ukodede BD ISO filer! :)
Jeg så i en anden tråd, at du havde brugt ANYDVDHD til at rippe filerne med. Jeg synes programmet var en smule roddet, så jeg prøvede DVDFab i stedet for, og jeg har ikke haft nogle problemer med at få undertekster på i XBMC. |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
Sjovt, min nægtede at afspille dem. Er det PC eller Mac?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
jeg har nu heller ingen problemer med at afspille BD ISO med XBMC, den understøtter godt nok ikke menuer men ingen problemer med afspilning, bruger XBMCbuntu
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Hejsa,
Jeg afspiller BD-iso (har installeret nyeste udgave af XBMC på en PC) men undertekster kommer ikke med :-( Det gør de heller ikke ved MKV filer. Skal der gøres noget specielt ? Mvh. Torben |
|
![]() |
|
Klaus_Kaag ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2009 Status: Offline Point: 14 |
Øhhh.. De skal slåes til inde i menu'en under "video og undertekstindstilinger" men det skulle også være det. Men det er vist også det. Jeg har i hvert fald ikke gjort andet! :)
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
XBMC på min Mac Mini vil heller ikke afspille bd iso
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |