recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - xbmc og bluray skiver.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

xbmc og bluray skiver.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: xbmc og bluray skiver.
    Sendt: 16-November-2012 kl. 15:53
Hej
Når jeg vil afspille en bd med min htpc, der anvender xbmc Windows. Skal jeg anvende den indbyggede filebrowser til at afspille disken. Kan man ikke ligge det på forsiden evt få det til at virke som dvdafspileren.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 16:42
Det er ikke helt nemt.... du kan ikke gøre det DIREKTE i XBMC.
... brug powerdvd eller tmt5   ..
det er dog muligt, at lave noget "Plugin" der fra XBMC starter et af de 2 andre programmer.. 
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 20:04
Xbmc kan godt afspille det selv, så det var mere en metode til at få det lidt lettere for resten af familien.
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 20:39
Det er da vidst ikke orginale BD skiver du afspiller er det?
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af Juleulven Juleulven skrev:

Det er da vidst ikke orginale BD skiver du afspiller er det?
Hvis du har installeret f.eks. AnyDVD, så afspiller XBMC BD uden problemer.
miri
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 09:43
Den kan dog stadig ikke vise Java-menuer endnu. Det skulle dog gerne komme inden Frodo går "gold".
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 893
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Den kan dog stadig ikke vise Java-menuer endnu. Det skulle dog gerne komme inden Frodo går "gold".

Hvor læser du det, jeg kan ikke finde nogen henvisninger til at Frodo kommer til at kunne vise BD med fuld java menu support
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 09:58
Som jeg skrev i XBMC-tråden tidligere, så blev det nævnt helt tilbage i May-update på deres hjemmeside: http://xbmc.org/natethomas/2012/06/05/xbmc-11-0-may-cycle/
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 19:58
Jeg bruger dvdfab passkey som er gratis. Jeg for ingen menuer. Det ser ud til at dvd funktionen er indbygget I skin, som i mit tilfælde er quartz.
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 893
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Som jeg skrev i XBMC-tråden tidligere, så blev det nævnt helt tilbage i May-update på deres hjemmeside: http://xbmc.org/natethomas/2012/06/05/xbmc-11-0-may-cycle/

Jeg kan stadig ikke læse at Frodo kommer til at understøtte BD java menu heller ikke i may updaten
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu