|
XBMC og DTS-HD. Hardware krav? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Kasperp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Næstved,Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Wasapi er forsøgt, og jeg mener faktisk også det var den indstilling der skulle til for at min receiver overhovedet skrev at den modtog en DTS-HD signal. Jeg har forsøgt at slå fra at min receiver har mulighed for DTS-HD og Dolby True i XBMC, og så kan jeg fint afspille samme film uden at det hakker, og selvfølgelig uden HD lyd. |
||
![]() |
||
Hindsberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Skulle ellers meget gerne ku klare disse lydformater uden problemer....dvs alt det din forstærker kan i lyd sku xbmc jo være sat op til.....hvordan er det når du afspiller film med andre afspillere.. på pc'en....hakker disse også ? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |