recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC og DTS-HD. Hardware krav?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBMC og DTS-HD. Hardware krav?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kasperp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2007
Sted: Næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af Hindsberg Hindsberg skrev:

Lyder til det er lyd opsætningen der er problemet.....her hakker film også hvis lyd opsætning står forkert ....

Du sku gerne kunne finde din denon i lydudgange over wasapi ..sæt den til denne og se om det er problemet 

Wasapi er forsøgt, og jeg mener faktisk også det var den indstilling der skulle til for at min receiver overhovedet skrev at den modtog en DTS-HD signal.

Jeg har forsøgt at slå fra at min receiver har mulighed for DTS-HD og Dolby True i XBMC, og så kan jeg fint afspille samme film uden at det hakker, og selvfølgelig uden HD lyd.
Til top
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af Kasperp Kasperp skrev:

Oprindeligt skrevet af Hindsberg Hindsberg skrev:

Lyder til det er lyd opsætningen der er problemet.....her hakker film også hvis lyd opsætning står forkert ....

Du sku gerne kunne finde din denon i lydudgange over wasapi ..sæt den til denne og se om det er problemet 

Wasapi er forsøgt, og jeg mener faktisk også det var den indstilling der skulle til for at min receiver overhovedet skrev at den modtog en DTS-HD signal.

Jeg har forsøgt at slå fra at min receiver har mulighed for DTS-HD og Dolby True i XBMC, og så kan jeg fint afspille samme film uden at det hakker, og selvfølgelig uden HD lyd.

Skulle ellers meget gerne ku klare disse lydformater uden problemer....dvs alt det din forstærker kan i lyd sku xbmc jo være sat op til.....hvordan er det når du afspiller film med andre afspillere.. på pc'en....hakker disse også ?

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu