recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC og Harmony one
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXBMC og Harmony one

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Emne: XBMC og Harmony one
    Sendt: 22-Juli-2011 kl. 14:27
Noget herinde der bruger deres Harmony one sammen med XBMC?

Leder efter lidt råd og erfaringer omkring extendere, og hvad i har gjort for at styre jeres XBMC med denne fantastiske fjernbetjening.

Kom gerne med lidt links (ved køb af extendere etc)

Håber på lidt god feedback..
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2011 kl. 14:36
Bruger min sammen med XBMC. Min extender er fra Aldi, som jeg har sat på øjet på mit kabinet, da min HTPC står i andet rum.

Det er en Imon remote/øje der følger originalt med det kabinet jeg har, har så downloadet deres MCE software og lagt den originale MCE remote ind i min Logitech, dog disablet MCE knapperne og ændret dem til andet. Alt fungerer upåklageligt efter lidt opsætning i Imon softwaren.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2007
Sted: Odense
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2011 kl. 14:42
Glemte at sige een ting som kunne være SUPER fedt, muligheden for at starte htcp op fra slukket tilstand..
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2011 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af Baron Baron skrev:

Glemte at sige een ting som kunne være SUPER fedt, muligheden for at starte htcp op fra slukket tilstand..

Det kan jeg gøre, da øjet som sagt er implementeret i kabinettet. Så bruger den både til at tænde og slukke med, samt det slukker hvis jeg vælger en aktivitet (fx se tv).

Det eneste jeg mangler at få rodet med, er at den fx skal lukke automatisk ned, efter ingen aktivitet hvis vi fx har set film i soveværelset om aftenen. Har endnu ikke fundet en perfekt løsning på dette, da man i XBMC kan sætte det op, men fungerer ikke til stream over netværket. Da den lige pludselig lukker ned midt i filmen fx grundet ingen aktivitet på HTPC.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu