|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dust ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: Almind, Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 18-August-2011 kl. 14:28 |
Hej,
Har installeret XBMC fra deres hjemmeside - http://xbmc.org/download/ og installeret det på Mini'en. Da jeg skulle tilføje kilden fra Nas Server forvoldte det mig lidt problemer, men efter at have skrevet IP adressen til Nas Serveren etc etc, har jeg fået adgang til biblioteket. Dog kan jeg ikke afspille diverse film - får en meddelse at XBMC sluttede uventet?? Dette gælder både ISO og MKV filer.
Når jeg afspiller samme film via VLC er der ingen problemer.
Er der nogen som er stødt ind i samme problem, og kan hjælpe?
Samme opsætning er ligeledes gjort på PC'en (selvfølgelig med Windows version af XBMC), hvor der ikke er nogen problemer. Var ligeledes væsentligt letter at tilføje kilden, da jeg havde direkte adgang til Nas'en.
Håber der nogen "derude" som kan hjælpe en efterhånden forvirret person
![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Du kunne jo evt kikke på plex i stedet for
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |