|
XBMC og MySQL database |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Downgrade til MySQL 5.5 har da gjort noget. Import af databasen tog meget længere tid denne gang. Som om den rent faktisk overførte databasen til MySQL serveren.
Og går jeg ud i hovedmenuen nu, så står der rent faktisk også til at være film og serier hvis jeg går hen til hver af deres menupunkter. Problemet er bare, at hvis jeg så trykker på dem, så er der intet under dem. Men jeg er dog kommet et stykke af vejen. Min tanke af nu, at det er sources.xml jeg skal have rettet noget i. Men jeg har ikke helt fattet opsætningen af den.
|
|
![]() |
|
erazmuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Status: Offline Point: 56 |
Så virker din SQL database.
Er der bruger- og passwordbeskyttelse på dine shares på din server? Det lyder som om, at dine XBMC-klienter ikke har adgang til dine shares. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er der ikke, nej. Og det virker jo også fint, hvis jeg kører udenom MySQL og bare tilføjer dem som normalt.
|
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
Release sql database. Opsæt nfs med hanewin. Prøv nfs i xbmc og så sql. Havde selv den udfordring med tomme shares med sql via smb. Hvorfor ved jeg ikke.
|
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |