|
XBMC og Plex |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2014 kl. 13:10 |
Er netop gået over til en løsning med XBMC, da jeg forstod, at man her havde flest muligheder for at tilpasse systemet. Nu render jeg så panden mod en mur i forhold til XBMC (inkl. PleXBMC, skin AEON NOX) og Plex.
På min hovedmenu har jeg to menupunkter "Film" og "TV-serier". Når jeg trykker på dem, så kan jeg via Video add-ons > PleXBMC > Movies(min film section i Plex) komme ind til mine film i Plex. Tilsvarende kan jeg når jeg trykker på TV-serier via Video add-ons > PleXBMC > TV series(min TV-serie sektion i Plex) komme til mine tv-serier i Plex. Er det ikke muligt at gøre det sådan, at et klik på hver af de to menupunkter bringer mig direkte til min Plex-sektion for henholdsvis Film og tv-serier? |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er årsagen til at du forsøger at kravle gennem Plex og ikke bare gå direkte i folderne?
|
|
![]() |
|
Michaelds ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2010 Status: Offline Point: 154 |
Hvorfor ikke bare bruge Plex Home Theater istedet for alle de krumspring i XBMC?
https://plex.tv/downloads
|
|
![]() |
|
mortenls ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
Prøv at kigge her:
http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=175995 Du skal blot bruge et skin der har intergration med PleXBMC. AMBER gør nøjagtig hvad du vil have. Jeg ved ikke om der findes noget lignende med NOX.
Redigeret af mortenls - 06-Marts-2014 kl. 16:26 |
|
![]() |
|
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
claus_jaq og michaelds > årsagen er, at jeg bruger XBMC som frontend for al medieafspilning, dvs. film, musik, billeder og PVR.
Plex har ikke nogen PVR-del og er derfor uinteressant som frontend, men til gengæld en glimrende backend, som desuden (har jeg læst, men endnu ikke afprøvet) har fin mulighed for streaming til fx iPad o.lign. PVR-delen kan DVBViewer recording service fint klare. mortenls > Jeg havde overset at det åbenbart kun er bestemte skins der fuldt ud understøtter PleXBMC - tak. Dog tænker jeg at det er en meget lille ændring jeg ønsker - altså tryk på "Film" og start i denne bestemte Plex-sektion og tryk på "TV-serier" og start i denne bestemte Plex-sektion, så jeg havde håbet, at der blot var tale om en sti man kunne rette et eller andet sted. Jeg er ikke så vild med at skulle slippe AEON NOX, som jo bare er så flot ... Redigeret af sirvival3 - 06-Marts-2014 kl. 22:13 |
|
![]() |
|
mortenls ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
Nu bruger jeg ikke selv Aeon Nox, kender ikke meget til funktioner. Jeg mener dog at du kan tilfølje en ny hovedmenu direkte fra interface.
Ellers kan du altid tilpasse dine .xml
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |