|
XBMC på iPad 2 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min NAS er lidt anderledes da det er en USB hdd som er sat direkte til min router, som har support for at dele indholdet via blandt andet SMB. http://www.synology.com/us/products/DS411+/index.php <- Men her står der ellers om din NAS: The Synology DS411+ runs on the renowned system firmware, Synology DSM 2.3, offering applications and features designed specifically for SMBs
Den måde jeg har tilføjet det i XBMC er: "Videos" -> "Files" -> "Add videos.." -> "Browse" -> "smb://WORKGROUP/" (eller hvad end du kalder din smb workgroup) -> Vælg din NAS eller mere bestemt, din video folder -> "Ok" -> "Add" -> "Ok"
Også bør du kunne tilgå videoerne på din NAS via den nye folder |
|
![]() |
|
Kjelstrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Hmmm de indstillinger i XBMC du skriver om, er det på din iPad?
For det kan jeg ikke sætte op på min iPad, jeg har kun iPad og nas til det her. Appen jeg bruger hedder Constellation
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Ja det er på min iPad. Jeg forstår ikke du siger du ikke kan sætte det op på din iPad, du startede med at sige du netop havde installeret XBMC på den? Og hvor kommer constellation ind i billedet fra? Ingen ide om hvad app det er
![]() |
|
![]() |
|
Kjelstrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
nå jeg var ikke klar over der var flere apps til xbmc, den du bruger hedder den xbmc commander eller?
Npår jeg søger i app store kommer der 15 frem
|
|
![]() |
|
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
når du har installaeret XBMC på din iPad, så skal du kun bruge XBMC til at få adgang til din nas
se evt på toutube for info om hvordan dette kan gøres http://www.youtube.com/watch?v=dTBspxh7CgI
|
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
Hang on... Taler du ikke om xbmc apps fra AppStore? Det Er apps til feks at styre din xbmc som du har pa en pc.
For at få xbmc på iPad skal den jo jailbreakes og hentes via den app store der hører til en jailbreaked udgave. Tror du blander tingene sammen måske? |
|
![]() |
|
Jeg vil bare gerne bruge min ipad til at se fil og høre musik fra min nas, ikke noget med tv eller andet.
Nu er jeg begyndt et lege med PLEX, FOR JEG KUNNE IKKE FÅ DET ANDET TIL AT VIRKE.
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
Ja, men jeg tror aldrig du har haft xbmc installeret på din ipad...Er den jailbreaket? For ellers kan du slet ikke installere xbmc.
Men hvis plex kan klare det, så er det jo fint. |
|
![]() |
|
Nej jeg fik ikke plex til at virke og nej den er ikke jailbreaket.
Men der findes jo en del XBMC programmer på app store, men dem kan jeg ikke få til at snakke sammen med min server. |
|
![]() |
|
som henning sagde, du skal have jailbreaked din ipad for at få XBMC (via cydia)
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6493 |
får snart en ipad 2 , og vil da gerne vide om i har haft gavn af at jailbreake den, og hvad er bagdelene ved det ??
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6493 |
det her ser jo temmelig smart ud
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |