|
Xbmc problem med lyd og billede |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2012 kl. 13:52 |
Hej Alle
Jeg har to problemer i mit xbmc. 1) der er ingen lyd, når jeg afspiller mp3 stereo. Der er Ingen problemer med ac3 eller DTS lyd. Problemet er både tilstede ved musikafspilning og filmklip? 2) jeg har en et par mkv filer som er meget " blokkede", når de afspilles fra xbmc, men i VLC-player er der ingen problemer ? Nogen forslag ? God søndag |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet slå DXVA2 til? Hvis du har intel grafik, skal du vidst nok slå det fra. Ellers opdater din lyddriver og grafikdriver til det nyeste.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Var det ikke kun i Dharma det var aktuelt? Jeg har i hvert fald ingen problemer med hardware decodning med Intel grafik i Eden. Redigeret af Nagash - 17-April-2012 kl. 01:59 |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Ja, jeg har prøvet at ændre de mulige indstillinger jeg kan. Alle uden resultat. Det er underligt for alle mine andre filer virker fint. Det er i øvrigt et Radeon grafikkort der bruge.
|
|
![]() |
|
Ang. lyd problemet kan jeg høre at der kommet lyd igennem... Jeg skal dog bare skrue VOLDSOMT meget op for forstærkeren. Hvad kan det skyldes, når DTS-lyd og AC3 lyd går fint igennem ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |