recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC Remote "Mac Mini"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBMC Remote "Mac Mini"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sebski Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-September-2013
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XBMC Remote "Mac Mini"
    Sendt: 05-Marts-2014 kl. 17:14
Goddag alle.

Jeg har en Mac mini som htpc sat til mit Panasonic 42 plasma.
 Det kører xbmc, jeg er efterhånden rodet en del mad xbmc og er som sådan blevet forstrolig med det.


Jeg har bået OSX ML og Bootcamp windows 8.1 på, lige nu bruger jeg windows 8.1 delen af 2 grunde.

1: Metro systemet er faktisk ret godt når man sidder på afstand og navigerer mellem XBMC-Netflix og alm browsing.

2: Windows kan smide HD lyd gennem.

Mit egentlige spørgsmål er er Remote delen, jeg har prøvet en del forskelligt 

Det sidste er en Mele F10 PRO da jeg gerne ville ha en media remote og en fuldt keyboard.

Problemet er at jeg ikke kan "vække" htpc fra denne remote og ved ikke rigtig hvad jeg skal arbejde med for at få det ordnet. Det er ikke meget info man kan finde om Mele F10 pro og mapping, så tænkte om nogen ved hvordan jeg kommer vidre. Jeg er villig til at invisterer i anden Remote/styrer enhed hvis nogen har nogen gode råd.

PS har også en Flirc dongle, hvis det er noget jeg burde arbejde med..

Håber min post kan förstås, er lidt ordblind..

På forhånd Tak


Redigeret af Sebski - 05-Marts-2014 kl. 17:15
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu