|
XBMC til Android, beta testing er i gang :) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser frem til når de får xbmc's hardwareaccelleration til at fungere med de der mali-400 og hvad der nu ellers sidder af grafikprocessorer i de små androidbokse, så de kan tumle stortset alt hvad man smider efter dem af videoformater.
Når det er på plads går der næppe længe før understøttelsen også breder sig til xbmcbuntu og openelec og så ender vi med en situation hvor man for 5-700 kroner kan købe en androidboks med remote og hele pivtøjet hvor man kan vælge xbmc som en app eller smide et sd kort i og boote direkte op i xbmcbuntu eller openelec og have en rendyrket mediaplayer med xbmc der fungerer lige ud af boksen. Det er selvfølgelig også cool at kunne køre xbmc som app på tablets og smartphones, men jeg tror aldrig jeg for alvor kommer til at gidde at glo film på en tablet der skal holdes og løber tør for batteri midt i filmen - det virkligt fede, efter min mening, bliver når man kan lave en rendyrket openelec boks til en plovmand der viser 1080p film uden at blinke. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Kan kun give dig helt ret strandvasker. Det vil helt sikkert blive min fortrukne streaming box i alle rum, når det bliver aktuelt, kunne også sagtens finde på have en i bilen hvis det er med en usb harddisk, så der er fred på bagsædet hvis man skal ud og køre langt.
Ang med at glo film på tablet eller mobil, så tror jeg heller ikke det bliver aktuelt herhjemme. Så skulle det da være børnene som gjorde det. Ellers ikke |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Faldt lige over en en artikel som sætter mine forventninger yderligere i vejret.
http://xbmc.us/njbetzen/2012/07/19/xbmc-for-android-the-first-true-competitor-to-xbmc-for-xbox/ Skal nok blive godt de næste måneder. :D |
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
Super fedt at du faldt :-) |
|
.....
|
|
![]() |
|
Ja ser spændende ud. ![]() |
|
|
![]() |
|
Så der nyt igen. XBMC har fundet sig endnu en officiel samarbejdspartner. Det står også på xbmc's forside.
http://www.kickstarter.com/projects/ouya/ouya-a-new-kind-of-video-game-console/posts/283033 |
|
|
![]() |
|
corvox ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=770429 |
|
![]() |
|
corvox ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
;) http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=770429
|
|
![]() |
|
Har godt set den, da Komplett havde fødselsdags tilbud forleden aften. Men så længe den ikke har lan port, vil det aldrig blive interessant for os herhjemme. De eneste steder vi pt ikke har noget lan stik er i køkkenet og på de to badeværelser. Ellers er der gigabit lan i alle andre rum.
|
|
|
![]() |
|
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
Uha jeg har faktisk sådan Xios DS her hjemme ;) og nej det er ikke løgn, jeg har vel haft den siden August måned, så jeg har fulgt udviklingen.
Det skal dog siges, PivosGroup satser lidt på en linux version af XBMC i stedet, dog leger de også med på Android versionen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |