|
XBMC tråden |
Besvar ![]() |
Side <12345 39> |
Forfatter | |||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er muligt, jeg har kun hevet den xbmc-xios-073012 apk der lå på hjemmesiden. |
|||
![]() |
|||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
||
Det ved jeg i hvert fald at man var nødt til på Sumvision modellen som også skulle være identisk med pivos.
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Til Nagash og Gump. Gump, du har sandsynligvis ret. Som nævnt, så var det ganske kort jeg læstei xbmc forum, da jeg pludselig fik fokus på deres manglende informationer på deres hjemmeside, og så "døde" resten af min interesse for xbmc egentlig der pga. tidsnød. Så det var kun ganske overfladisk jeg så Android nævnt, og nærmest gik ud fra, det var i remote henseende ![]() Jeg har stadigvæk xbmc installeret på min workstation, så det der android remote skal da helt klart afprøves. Ikke mindst fordi jeg har flere Android tablets/smartphones liggende, som egentlig bare ligger og venter på et formål. Så det skal da afprøves her en af dagene. Skal bare lige finde appén
![]() |
|||
![]() |
|||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
||
XBMC remote kører nu stadig i beta og vil den blive ved med indtil man kan streame film/musik på den også har jeg læst. Får også den der no route to host inden htpc er startet op, har bare valgt ignorere det. Da den jo starter og springer ind i remote, så snart htpc er klar. ![]() |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
![]() |
|||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
||
Nemlig. Min gamle HTC Desire bliver brugt til formålet, da jeg ikke ved hvad jeg ellers skal bruge den til. Sælge den vil jeg heller ikke, da jeg ikke bryder mig om tanken om ikke have en backup mobil, hvis der skulle ske skade på den man har nu. Synes ved brug af deres android remote. (du kan jo sætte flere klienter op på den til styring), så er navigeringen nemmere end hvis jeg bruger min harmony. Når vi skal se film, bruger jeg da godt nok hamornyen til at tænde det hele med. Men browser sjældent i xbmc med den, selvom jeg har alle funktionerne på harmonyen. |
|||
|||
![]() |
|||
||
Af hvad jeg har læst, så skulle man flashe firmwaren, så den tror det er en Pivos maskine. Det eneste jeg ved, man skal holde øje med når man køber andet Android hardware, end fx Pivos er, at om dem der har lavet boksen, har de samme licenser til lyd osv. Ellers vil man risikere det ikke virker. Glæder mig til at høre mere om dine oplevelser strandvasker, har kun leget med programmet på min SGS2, hvilket går og rimelig lækkert, hvis vi ser bort fra 720p/1080p. |
|||
|||
![]() |
|||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
||
Oh.. Men ellers må man vel flashe tilbage til den originale firmware igen? Jeg har kigget lidt på firmware, men dog ikke taget springet endnu. Det ser ud til der er både en android model og en linux model, førstnævnte giver androiddesktop med mulighed for at starte xbmc, linux modellen skulle efter sigende boote direkte op i xbmc uden at have android kørende. |
|||
![]() |
|||
||
Nu vi ovre i noget jeg intet ved om. ![]() |
|||
|||
![]() |
|||
bingoking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
||
Dejligt med en XBMC tråd. Jeg kunne dog også tænke mig hvert medie center program havde en sektion for sig selv, så det kunne være mere overskueligt at se de forskellige emner.
Selv kører jeg TVheadend og xbmc fra pulse eight. Det er super stabilt, når først alle indstillingens er i orden. Og lige en anbefaling, nu hvor nogen spørger om remotes. Herhjemme kan stort set alle vore devises styre XBMC. På android er det den officielle klient. Og på IPad kan jeg anbefale dén fulde udgave af Constellation som det hedder i app store. Det udnytter hele skærmen og er bare lækkert og blæret at bruge. Efter en del forespørgsler til producenten af Constellation er de nu i overvejelser om en Android udgave. Og jeg håber på en, for den er 1000 gange flottere end den officielle udgave. |
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
||
Nu har jeg købt en iPad, men jeg kan simpelthen ikke connecte med nogle xbmc remotes overhovedet. Fatter ikke at det ikke bare finder det automatisk. Synes ikke jeg skulle skrive ip da jeg installerede til iPod. På iPod står der 192.168.0 name xbmc det er alles.
|
|||
![]() |
|||
||
Du skriver samme ip i remote som XBMC har, du åbner for porten i din router. Standart er på 80, bruger selv port 8080 og port 8081 herhjemme. Så udfylder du navnet du har sat i XBMC, standart er det XBMC og tomt kodeord. (under lan indstillinger i XBMC). |
|||
|||
![]() |
|||
||
Det med at åbne porte er kun hvis du vil kunne sidde på café og spole i konens film derhjemme, så længe du holder dig hjemme ved dig selv behøver du ikke blande routeren ind i det. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 39> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |